گوشی ال جی Q61 معرفی شد - تکفارس 
گوشی ال جی Q61 معرفی شد - تکفارس 
گوشی ال جی Q61 معرفی شد - تکفارس 

گوشی ال جی Q61 معرفی شد

فاطمه آهنگریان
۱ خرداد ۱۳۹۹ - 16:00
گوشی ال جی Q61 معرفی شد - تکفارس 

شرکت ال جی از جدیدترین گوشی میان‌رده خود برای بازار کره جنوبی به نام ال جی کیو ۶۱ رونمایی کرد. این گوشی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح +Full HD را در اختیار دارد که یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ را در بر می‌گیرد. در پشت گوشی، ما یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو می‌بینیم. یک اسکنر اثر انگشت هم در پشت قاب وجود دارد.

در زیر قاب گوشی ال جی Q61، یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با سرعت کلاس ۲.۳ گیگاهرتزی  وجود دارد که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه به همراه درگاه کارت حافظه آن را همراهی می‌کنند. این گوشی به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از DTS-X 3D Surround مجهز است و دارای تأییدیه‌ MIL-STD-810G است. باتری این گوشی نیز ۴ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی است. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این گوشی می‌توان به حضور یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، کیت NFC و وای فای دوباند اشاره کرد.

ال جی قصد دارد این گوشی را در یک رنگ سفید و با قیمت ۳۰۰ دلاری به فروش برساند. فروش این گوشی نیز از هفته‌ی آینده از طریق سایت خود شرکت ال جی آغاز می‌شود، ولی مشخص نیست چه زمانی این فروش در سایر بازارهای جهانی نیز انجام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید