ال جی توسعه تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K خود را متوقف کرد - تکفارس 
ال جی توسعه تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K خود را متوقف کرد - تکفارس 

ال جی توسعه تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K خود را متوقف کرد

افشین نوری
۵ بهمن ۱۴۰۱ - 22:05
ال جی توسعه تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K خود را متوقف کرد - تکفارس 

این‌روزها، تلویزیون‌های با نمایشگر بزرگ طرفداران زیادی دارند و ال جی یکی از شرکت‌هایی است که در این زمینه بسیار فعال است.

خوشبختانه با پیشرفت تکنو‌لوژی، هزینه ساخت این نوع تلویزیون‌ها در حال کاهش است و مشتریان زیادی می‌توانند تلویزیون‌های بزرگ بخرند. سامسونگ عملکرد موفقی در این بخش داشته است، اما ظاهرا ال جی توسعه یکی از تلویزیون‌های بزرگ خود را متوقف کرده است.

طبق یک گزارش جدید، ال جی توسعه تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K خود را یک تلویزیون بسیار بزرگ است متو‌قف کرده است و این شرکت همچنان روی تلویزیون‌های ۴K کار خواهد کرد.

بنابراین ال جی فعلا برنامه‌ای برای تولید یک تلویزیون ۸K ندارد و این در حالیست که سامسونگ اخیرا تلویزیون ۹۸ اینچی Neo QLED 8K را روانه بازار کرد. هنوز مشخص نیست که دلیل این تصمیم ال جی چه بوده است و آیا مشکل فنی بوده یا دلایل دیگری پشت آن وجود داشته است.

ال جی اخیرا در نمایشگاه CES 2023 نیز گفته بود که احتمالا به این‌زودی ها یک تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K معرفی نخواهد کرد. حالا گزارش امروز ادعا کرده است که توسعه این تلویزیون کلاً متوقف شده است. این نشان می‌دهد که ال جی در حال توسعه آن بوده است اما به دلایل نامعلومی آن را کنسل کرده است.

در پی این گزارش، ال جی با انتشار بیانیه‌ای گفته است که برنامه‌ای برای عرضه یک تلویزیون ۹۷ اینچی OLED 8K ندارد و فعلا تمرکز خود را روی تلویزیون ۹۷ اینچی OLED  ۴K خواهد گذاشت‌. ال جی گفته است که به جای افزایش وضوح تصویر تلویزیو‌های خود قصد دارد قابلیت‌های اتصال بی‌سیم آن‌ها را بهبود ببخشد.

بنابراین، به نظر می‌رسد که ال جی فعلا قصد دارد روند بازار را رصد کند تا در صورتیکه مشتریان علاقه‌ای به تلویزیون‌های بزرگ ۸K نشان دادند یک تلویریون ۹۷ اینچی ۸K معرفی کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید