ال جی از مانیتورهای خیره‌کننده UltraGear 4K OLED رونمایی کرد - تکفارس 
ال جی از مانیتورهای خیره‌کننده UltraGear 4K OLED رونمایی کرد - تکفارس 
ال جی از مانیتورهای خیره‌کننده UltraGear 4K OLED رونمایی کرد - تکفارس 

ال جی از مانیتورهای خیره‌کننده UltraGear 4K OLED رونمایی کرد

افشین نوری
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - 13:29
UltraGear 4K OLED

ال جی از مانیتورهای جدید گیمینگ سری UltraGear OLED رونمایی کرد. برجسته‌ترین مدل این سری، مانیتور ۳۲ اینچی ۴K (مدل ۳۲GS95UE) با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی سریع ۰.۰۳ میلی‌ثانیه و قابلیت نوآورانه Dual-Hz ال‌جی است. گیمرها می‌توانند فقط با یک کلیک، به‌راحتی بین رزولوشن ۴K در ۲۴۰ هرتز و Full-HD در ۴۸۰ هرتز سوئیچ کنند تا نیازهای خود را در ژانرهای مختلف بازی برآورده کنند.

مانیتور گیمینگ ۳۲GS95UE دارای کمترین حاشیه‌های صفحه‌نمایش برای ارائه تجربه همه‌جانبه است. زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع ۰.۰۳ میلی‌ثانیه آن، تاری حرکت را از بین می‌برد که در کنار فناوری پیشرفته OLED ال‌جی، رنگ و کنتراست استثنایی را ارائه خواهد کرد. این مانیتور همچنین از فناوری Pixel Sound و یک سیستم صوتی یکپارچه در جلو با دو ووفر برای ارائه تجربه صوتی سه بعدی بهره می‌برد که تجربه کلی گیمینگ را بهبود خواهد بخشید.

UltraGear 4K OLED

مانیتور بعدی، ۳۴GS95QE نام دارد که دارای طراحی خمیده ۸۰۰R، صفحه نمایش OLED با وضوح Quad-HD UltraWide، پوشش ضد انعکاس و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز با پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی ثانیه است. قسمت عقب این مانیتور دارای طراحی شش ضلعی Unity و پایه شیک “L” است که به زیبایی‌شناسی آن کمک کرده‌اند.

ال جی همچنین دو مدل ۴۵ اینچی و یک مدل ۲۷ اینچی (۴۵GS95QE، ۴۵GS96QB و ۲۷GS95QE) معرفی کرده است. این مدل‌های ارتقا یافته، دارای نرخ نوسازی بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع و کیفیت استثنایی تصویر هستند و از فناوری VESA DisplayHDR True Black 400 بهره می‌برند.

مانیتور ۴۵ اینچی ۴۵GS96QB یکی از بهترین‌های مدل‌های این سری با صفحه نمایش OLED خمیده (۸۰۰R) و وضوح QHD UltraWide و اسپیکرهای داخلی برای تجربه صوتی و تصویری عالی است. برای کسانی که فضای محدودی دارند، مانیتور ۲۷GS95QE یک صفحه نمایش تخت ۲۷ اینچی OLED ارائه می‌دهد.

هنوز قیمت و زمان عرضه این مانیتورها اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید