ال‌جی از تلویزیون های هوش مصنوعی ۲۰۲۴ QNED رونمایی کرد - تکفارس 
ال‌جی از تلویزیون های هوش مصنوعی ۲۰۲۴ QNED رونمایی کرد - تکفارس 
ال‌جی از تلویزیون های هوش مصنوعی ۲۰۲۴ QNED رونمایی کرد - تکفارس 

ال‌جی از تلویزیون های هوش مصنوعی ۲۰۲۴ QNED رونمایی کرد

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۲ - 09:52
ال جی QNED

ال‌جی از جدیدترین تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی QNED خود برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است که دارای سایزهای مختلفی از جمله ۹۸ اینچی هستند. تمرکز این تلویزیون‌ها بر کیفیت تصویر، پردازش هوش مصنوعی، گزینه‌های شخصی‌سازی و طراحی شیک قرار دارد.

ویژگی اصلی تلویزیون‌های QNED 2024، استفاده از پردازنده هوش مصنوعی α۸ است که قابلیت‌های هوش مصنوعی و عملکرد گرافیکی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌کند. برای مثال، قابلیت AI Picture Pro قادر است کیفیت تصویر را در هر صحنه‌ای افزایش دهد و قابلیت Dynamic Tone Mapping Pro می‌تواند تصاویر سه‌بعدی را بهینه‌سازی کند. همچنین قابلیت Personalized Picture Wizard به کاربران امکان می‌دهد تا کیفیت تصویر را شخصی‌سازی کنند.

از نظر عملکرد صوتی، قابلیت LG AI Sound Pro صدای فراگیر مجازی را با پیکره‌بندی کانال ۹.۱.۲ ارائه می‌کند و WOW Orchestra اسپیکرهای تلویزیون را به‌صورت یکپارچه با ساندبار ال‌جی ادغام می‌کند تا تجربه صدای سه‌بعدی فراگیری را پخش کند.

تلویزیون‌های جدید ال‌جی با استفاده از فناوری‌های Quantum Dot و NanoCell، تصاویر رنگی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کنند و همچنین از فناوری‌های Precision Dimming و Local Dimming برای بهبود گرادیان، افزایش کنتراست و بهینه‌سازی سطوح روشنایی بهره می‌برند.

تلویزیون‌های QNED 2024 دارای ضخامت باریک به عرض فقط ۲۹ میلی‌متر هستند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که به طور یکپارچه با هر فضایی ترکیب می‌شوند. این تلویزیون‌ها همچنین دارای گزینه‌های نصب روی دیوار هستند.

ال جی برای تلویزیون‌های جدید خود برنامه webOS Re:New را معرفی کرده و یک ارتقاء پنج ساله پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS را برای آن‌ها در نظر گرفته است. این ایتکار شامل پروفایل‌های شخصی، دسترسی سریع با Dynamic Q Card و پشتیبانی از Apple AirPlay و Chromecast می‌شود.

قیمت و زمان عرضه تلویزیون‌های QNED 2024 هنوز اعلام نشده است، ال‌جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2024 آن‌ها را به نمایش بگذارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید