لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم ۲۰۲۴ با پردازنده‌ نسل جدید اینتل معرفی شدند - تکفارس 
لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم ۲۰۲۴ با پردازنده‌ نسل جدید اینتل معرفی شدند - تکفارس 
لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم ۲۰۲۴ با پردازنده‌ نسل جدید اینتل معرفی شدند - تکفارس 

لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم ۲۰۲۴ با پردازنده‌ نسل جدید اینتل معرفی شدند

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۲ - 11:46
ال‌جی گرم 2024

ال‌جی لپ تاپ‌های گرم ۲۰۲۴ (ال‌جی Gram) را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها قرار است در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته شوند و دارای در چهار سایز مختلف هستند.

لپ‌تاپ‌های سری ال‌جی گرم ۲۰۲۴ در سایزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶و ۱۷ اینچی معرفی شده‌اند و طراحی بسیار سبکی دارند. مدل‌های ۱۷ و ۱۶ اینچی دارای گزینه‌های غیرلمسی و لمسی با حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح نمایشگر WQXGA هستند، در حالیکه نسخه‌های ۱۵ و ۱۴ اینچی دارای رزولوشن FHD و WUXGA، روشنایی ۳۵۰ نیت و رفرش ریت ۶۰ هرتز هستند.

از طرفی، مدل‌های ۱۷ و ۱۶ اینچی مجهز به دو اسپیکر ۲ واتی و مدل‌های ۱۵ و ۱۴ اینچی مجهز به دو اسپیکر ۱.۵ واتی هستند. این لپ‌تاپ‌ها از صدای اچ‌دی با فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

پردازنده این لپ‌تاپ‌ها از نوع Intel Core Ultra 7 با گرافیک Intel Arc است و از یک سیستم خنک‌کننده دوگانه بهره می‌برند. این لپ‌تاپ‌ها دارای حداکثر ۲ ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت رم هستند و مدل‌های ۱۷ و ۱۶ اینچی از یک باتری ۷۷ وات‌ساعتی و مدل‌های ۱۵ و ۱۴ اینچی از یک باتری ۷۲ وات‌ساعتی بهره می‌برند.

سری ال‌جی گرم ۲۰۲۴ دارای یک اپلکیشن Gram link است که امکان اشتراک‌گذاری فایل، میرور صفحه و موارد دیگر را بین لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند می‌دهد. پورت‌های این سری شامل دو درگاه USB 3.2 Gen2، دو درگاه USB 4 Gen3، یک درگاه Type-C و یک پورت HDMI می‌شود.

قرار است جزئیات قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ‌ها به‌زودی اعلام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید