نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شود - تکفارس 
نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شود - تکفارس 
نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شود - تکفارس 

نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شود

فاطمه آهنگریان
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 23:30
نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شود - تکفارس 

شرکت نوکیا، اچ‌ام‌دی گلوبال، همچنان به وعده‌هایش عمل می‌کند و خبرهای خوبی را نیز به طرفداران گوشی نوکیا ارائه می‌دهد. در طی این چند سال گذشته، این شرکت فنلاندی، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است و همچنان در به‌روزرسانی تمامی این گوشی‌ها به اندروید ۱۰ مصمم است، علی‌رغم اینکه اکثر آن‌ها از محصولات ابتدایی و میان‌رده ​​هستند.

براساس پیش‌بینی‌ها، نوکیا ۳.۱ پلاس، جدیدترین گوشی هوشمندی است که موفق به دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۰ می‌شود. این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که حدود دو سال پیش توسط اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه شده است، این به این معنی است که این آخرین آپدیت نرم‌افزاری است که گوشی هوشمند نوکیا ۳.۱ پلاس دریافت می‌کند.

متأسفانه، فقط داشتن گوشی نوکیا ۳.۱ پلاس برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۰ کافی نیست، چرا که شرکت نوکیا، اچ‌ام‌دی گلوبال این به‌روزرسانی‌ها را به صورت موج ارائه خواهد داد. در اینجا لیست کشورهایی که می‌توانند آپدیت نوکیا ۳.۱ پلاس را در طی هفته جاری دریافت کنند را مشاهده می‌کنید: کشورهای ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بنگلادش، بلاروس، بلژیک، کامبوج، دانمارک، مصر، فنلاند، جورجیا، هنگ کنگ، ایسلند، هند، اندونزی، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، لائوس، لبنان، لیبی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالزی، مغولستان، مراکش، نپال، هلند، نروژ، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، سریلانکا، سوئد، تونس، اوکراین، ازبکستان و ویتنام.

کلیه کاربران گوشی‌ نوکیا ۳.۱ پلاس در کشورهای مذکور می‌توانند تا ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۸ ماه مه) این به‌روزرسانی را دریافت کنند. البته این روند به بازارهای دیگر نیز ادامه می‌یابد، اما هنوز از زمان ارائه این به‌روزرسانی برای موج دوم اطلاعی نداریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید