موتورولا اج و اج پلاس معرفی شدند - تکفارس 
موتورولا اج و اج پلاس معرفی شدند - تکفارس 
موتورولا اج و اج پلاس معرفی شدند - تکفارس 

موتورولا اج و اج پلاس معرفی شدند

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 11:29
موتورولا اج و اج پلاس معرفی شدند - تکفارس 

گوشی‌های موتورولا اج (Edge) و اج پلاس (+Edge) معرفی شدند و حالا موتورولا با این دو دستگاه وارد بازار ۵G شده است. موتورولا اج و اج پلاس دارای نمایشگرهای آبشاری با لبه‌های خمیده هستند و از شبکه ۵G و دوربین سه‌گانه بهره می‌برند. در ادامه به مشخصات این دو گوشی می‌پردازیم.

موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح +۱۰۸۰p است که از فناوری  +HDR10 و رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر یک حفره هول پانچ برای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی وجود دارد و در زیر نمایشگر یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

این گوشی از شبکه‌های mmWave 5G و sub-5GHz 5G پشتیبانی می‌کند و بنابراین امکان دانلود با سرعت‌های تا ۴ گیگابیت‌برثانیه را ارائه خواهد کرد.

در پشت اج پلاس یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال وجود دارد که از فناوری ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ برای ایجاد عکس‌های ۲۷ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. علاوه بر این دوربین، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر، یک دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) نیز در پشت گوشی وجود دارند. دوربین اج پلاس می‌تواند ویدئوهایی با وضوح ۶K ضبط کند.

درباره سخت‌افزار داخلی موتورولا اج پلاس می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.0 اشاره کنیم.

این پرچمدار از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات استفاده می‌کند و امکان پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات را دارد.

موتورولا اج پلاس دو رنگ قرمز و خاکستری معرفی شده و از تاریخ ۲۵ اردیبهشت (۱۴ می) به قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

موتورولا اج

موتورولا اج هم مثل اج پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده می‌کند، اما فاقد قابلیت +HDR10 است. در داخل موتورولا اج از پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G، تا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

در پشت موتورولا اج سه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور مدت زمان پرواز وجود دارد.

این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات استفاده می‌کند و فاقد شارژ سریع بی سیم است.

موتورولا اج هم مثل اج پلاس هنگام عرضه دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود. این گوشی در دو رنگ قرمز و مشکی معرفی شده و ابتدا در ماه می روانه بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آسیا خواهد شد و سپس در آمریکا عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن ۵۹۹ یورو تعیین شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید