تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 13:29
اج 50 پرو

درحالی که چندماه تا عرضه جهانی گوشی موتورولا اج ۵۰ پرو باقی نمانده است، به تازگی شاهد فاش‌شدن تصاویر و مشخصات احتمالی این پرچمدار موتورولا هستیم.

به گزارش وب‌سایت Android Headlines، پرچمدار جدید موتورولا که با نام موتورولا اج ۵۰ پرو در بازار جهانی شناخته می‌شود، از طراحی باریک و اصلاح‌شده اما آشنای موتورولا بهره می‌برد. تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش به فروش خواهد رسید؛ البته به گفته این منبع خبری، سه رنگ مذکور از این گوشی همزمان با عرضه آن در منطقه، وارد بازار ایالات متحده نمی‌شوند.

اج 50 پرو

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشخص می‌باشد، موتورولا اج ۵۰ پرو که قرار است با نام احتمالی اج ۵۰ پلاس ۲۰۲۴ در کشور ایالات متحده عرضه شود، با تغییرات جزئی مانند خمیدگی در اطراف محل قرارگیری دوربین‌های پشتی همراه است؛ بدان معنا که قاب پشتی گوشی با برآمدگی ماژول دوربین ادغام شده است تا زیبایی بیشتری به آن بدهد.

مشخصات سخت‌افزاری موتورولا اج ۵۰ پرو

مطابق انتظار، موتورولا در زمینه مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار خود کم‌کاری نکرده است و آن را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز کرده است؛ گفتنی است انرژی موردنیاز این تراشه توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۵ وات و بی‌سیم ۵۰ واتی تامین می‌شود.

اج 50 پرو

موتورولا اج ۵۰ پرو همچنین به یک نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز مجهز شده است؛ علاوه‌بر این، در پشت این گوشی یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.4، یک سنسور ۱۳ میلی‌متری فوق‌عریض و یک تله‌فوتوی ۷۳ میلی‌متری قرار گرفته است که احتمالاً زوم اپتیکال ۳ برابری ارائه می‌دهد.

باتوجه به اینکه اخیرا موتورولا تیزری در ارتباط با عرضه گوشی X50 اولترا خود منتشر کرده است، می‌توان حدس زد که موتورولا اج ۵۰ پرو، قرار است ابتدا با نام احتمالی موتورولا X50 اولترا در کشور چین عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید