گوشی موتورولا Moto G64 5G معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا Moto G64 5G معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا Moto G64 5G معرفی شد - تکفارس 

گوشی موتورولا Moto G64 5G معرفی شد

افشین نوری
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 13:19
Moto G64 5G

موتورولا گوشی Moto G64 5G را رسما معرفی کرد. این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ است.

موتورولا Moto G64 5G از تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ بهره می‌برد که اولین گوشی دنیا با این تراشه محسوب می‌شود. این گوشی دارای پیکر‌بندی ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی است و با یک اسلات کارت microSD می‌توان حافظه داخلی آن را تا ۱ ترابایت افزایش داد.

گوشی Moto G64 5G رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و سه سال وصله امنیتی را دریافت خواهد کرد.

Moto G64 5G

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح +FullHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ با محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد و دارای یک حفره مرکزی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در پشت آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه وجود دارد.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با از شارژ سریع ۳۰ وات است و در جعبه آن یک آداپتور ۳۳ واتی وجود دارد.

موتورولا Moto G64 5G دارای حسگر اثر انگشت کناری، استاندارد IP52، درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، اسپیکرهای استریو با دالبی اتموس و Moto Spatial Sound است.

این گوشی با ضخامت ۸.۸۹ میلی متر، وزن ۱۹۲ گرم در سه رنگ سبز، آبی و سفید ارائه شده اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

موتورولا اخیرا گوشی اج ۵۰ پرو را با یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی pOLED، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن ۱۲۲۰p معرفی کرد.

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4 و قابلیت لرزشگیر اپتیکال به همراه یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی هم ۵۰ مگاپیکسلی است.

در داخل موتورولا اج ۵۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این تراشه از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را به همراه رابط کاربری Hello UI اجرا می‌کند و قرار است تا سه سال به‌روزرسانی اندروید و تا چهار سال وصله امنیتی را دریافت کند.

انرژی اج ۵۰ پرو را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ وات تامین می‌کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید