موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 
موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 
موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 

موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی شد

افشین نوری
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - 14:55
موتورولا اج 50 پرو

موتورولا از جدیدترین گوشی خود با نام اج ۵۰ پرو که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است رونمایی کرد.

 موتورولا اج ۵۰ پرو از یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن ۱۲۲۰p بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد.

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4 و قابلیت لرزشگیر اپتیکال به همراه یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی هم ۵۰ مگاپیکسلی است.

در داخل موتورولا اج ۵۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این تراشه از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را به همراه رابط کاربری Hello UI اجرا می‌کند و قرار است تا سه سال به‌روزرسانی اندروید و تا چهار سال وصله امنیتی را دریافت کند.

انرژی اج ۵۰ پرو را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ وات تامین می‌کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

موتورولا اج ۵۰ پرو دارای قیمت ۳۸۰ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۴۳۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی است.

موتورولا همچنین به‌تازگی گوشی جدید موتو G04 را رونمایی کرده که دارای بدنه ضد آب با ابعاد ۱۶۳.۴۹×۷۴.۵۳×۷.۹۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۸.۸ گرم است و از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین قابلیت‌هایی مثل حسگر اثر انگشت کناری و فیس آنلاک برای آن ارائه شده است.

موتو G04 مجهز به تراشه Unisoc T606 و ۴/۸ گیگابایت رم، حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۵ وات از طریق درگاه USB-C است. این گوشی دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش LED در پشت است.

گوشی جدید موتورولا سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را در کنار رابط My UX اجرا می‌کند و هیچ آپدیت اندرویدی دریافت نخواهد کرد، اما تا دو سال وصله‌های امنیتی را دریافت می‌کند. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل سیم‌کارت دوگانه، ۴G VoLTE، وا‌ی‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، اسپیکر تکی با فناوری دالبی اتموس، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید