گوشی موتورولا موتو G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا موتو G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا موتو G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد - تکفارس 

گوشی موتورولا موتو G04 با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

افشین نوری
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 11:18
موتو G04

موتورولا از گوشی جدید موتو G04 رونمایی کرد. این گوشی سومین گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴ است که پس از موتو G34 5G و موتو G24 پاور معرفی می‌شود.

موتو G04 دارای بدنه ضد آب با ابعاد ۱۶۳.۴۹×۷۴.۵۳×۷.۹۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۸.۸ گرم است و از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین قابلیت‌هایی مثل حسگر اثر انگشت کناری و فیس آنلاک برای آن ارائه شده است.

موتو G04 مجهز به تراشه Unisoc T606 و ۴/۸ گیگابایت رم، حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۵ وات از طریق درگاه USB-C است. این گوشی دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش LED در پشت است.

گوشی جدید موتورولا سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را در کنار رابط My UX اجرا می‌کند و هیچ آپدیت اندرویدی دریافت نخواهد کرد، اما تا دو سال وصله‌های امنیتی را دریافت می‌کند. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل سیم‌کارت دوگانه، ۴G VoLTE، وا‌ی‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، اسپیکر تکی با فناوری دالبی اتموس، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت می‌شود.

موتو G04 در دو نسخه ۴ + ۶۴ گیگابایتی و ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده که به‌ترتیب ۸۵ دلار و ۹۵ دلار قیمت دارند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و نارنجی قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید