بروزرسانی پایدار نسخه‌ی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی پایدار نسخه‌ی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی پایدار نسخه‌ی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی پایدار نسخه‌ی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد

بهنام خدابخشی
۲ بهمن ۱۳۹۸ - 10:29
بروزرسانی پایدار نسخه‌ی 79.0.309.71 مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد

تنها یک هفته از انتشار بروزرسانی نسخه‌ی پایدار مرورگر جدید کرومیوم اج (Chromium-based Edge) توسط مایکروسافت می‌گذرد. اکنون این مرورگر دومین آپدیت خود را نیز دریافت کرده و به نسخه‌ی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ تغییر یافته است. متاسفانه مایکروسافت تا به الان هیچ اطلاعاتی در مورد تغییرات جدید اعمال شده در این نسخه بیان نکرده است، بنابراین ذکر تغییرات جدید کمی دشوار می‌باشد اما به محض دریافت اطلاعات جدید از سوی مایکروسافت، این پست را بروزرسانی خواهیم کرد.

اکنون می‌توانید نسخه‌ی پایدار مرورگر مایکروسافت اج را از طریق این لینک برای ویندوز دانلود نمایید. کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند از طریق این لینک نسخه‌ی پایدار بروزرسانی ۷۹٫۰٫۳۰۹٫۷۱ را دانلود و نصب نمایند. در صورتی که تمایل ندارید تا مرورگر مایکروسافت اج را به صورت دستی دانلود و نصب نمایید، باید صبر کنید تا بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ ارائه گردیده و پس از نصب این بروزرسانی به طور خودکار بر روی سیستم شما نصب گردد.

مایکروسافت طی چند ماه آینده این نسخه‌ی پایدار مرورگر کرومیوم اج را برای تمامی کاربران ویندوز ۱۰ در سراسر دنیا منتشر خواهد کرد. این فرآیند از هفته‌های آینده آغاز خواهد شد و زیر مجموعه‌ی Insiders در حلقه‌ی Release Preview به عنوان اولین دریافت کننده‌ی این نسخه خواهد بود.

بروزرسانی پایدار نسخه‌ی 79.0.309.71 مرورگر مایکروسافت اج منتشر شد

نکات برجسته‌ی مرورگر جدید اج:

  • این مرورگر اکنون در تمامی دستگاه‌های شما موجود می‌باشد و به طور خودکار تمامی کلمات عبور، موارد دلخواه و تنظیمات را همگام‌سازی می‌کند.
  • مایکروسافت اج و بینگ (Bing) به صورت آنلاین ابزاری برای محافظت از حریم شخصی شما ارائه می‌دهد.
  • با بهره‌مندی از ویژگی‌های کاملا جدید مانند مجموعه‌ها و جامع‌ترین مجموعه‌ی ابزار یادگیری داخلی و دسترسی به وب به کاربران خود جهت ایجاد ساختارها کمک می‌کند.
  • در نیخه‌ی جدید مایکروسافت اج و بینگ می‌توانید، جوایزی دریافت نمایید.
  • با استفاده از اینترنت اکسپلورر، امنیت در سطح سازمانی و بخش جستجوی مایکروسافت در بینگ، این مرورگر تنها مرورگر اینترنتی است که به این سطح دسترسی دارد.

در صورتی که مدیر شرکتی هستید، می‌توانید نسخه‌ی پایدار MSI Microsoft Edge را از طریق این لینک دانلود نمایید. در صورتی که علاقه دارید نسخه‌ی بتا مرورگر جدید کرومیوم اج را دانلود کنید می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید