نظر مدیرعامل وان‌پلاس درباره تبلیغات چیست؟ - تکفارس 
نظر مدیرعامل وان‌پلاس درباره تبلیغات چیست؟ - تکفارس 
نظر مدیرعامل وان‌پلاس درباره تبلیغات چیست؟ - تکفارس 

نظر مدیرعامل وان‌پلاس درباره تبلیغات چیست؟

مسلم رفیعی
۴ دی ۱۳۹۸ - 22:45
نظر مدیرعامل وان‌پلاس درباره تبلیغات چیست؟ - تکفارس 

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید با فروش گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت به همراه ویژگی‌های در حد گوشی‌های میان‌رده و گاهی اوقات نیز شباهت‌های بسیاری با تلفن‌های پرچم‌دار، خود را به شهرت رسانده‌اند. قرار دادن تبلیغات در سیستم‌عامل، یکی از راه‌های ایجاد سود برای این تولیدکنندگان است؛ یعنی شرکت‌هایی که سخت‌افزاری عالی را با قیمتی بسیار پایین عرضه می‌کنند. شیائومی یکی از مثال‌های بارز این استراتژی است.

گذشته از شیائومی، وان‌پلاس نیز سخت‌افزاری باکیفیت را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مشتریان پیشنهاد می‌دهد؛ قیمت چنین گوشی‌هایی کم‌تر از چیزی است که سامسونگ و اپل از مشتریان خود درخواست می‌کنند. بااین‌وجود، یک چیز خوب در مورد شرکت وان‌پلاس این است که هیچ‌وقت تبلیغات را در رابط کاربری OxygenOS خود قرار نداده، اگرچه که قیمت تلفن‌های همراه این شرکت، حتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار مشابه مانند آیفون و سری نوت سامسونگ نیز نشده است.

طی یک مصاحبه، وقتی از مدیرعامل وان‌پلاس پرسیده شد که چرا تبلیغات را در OxygenOS اعمال نمی‌کنند، پیت لاو (Pete Lau) گفت که این شرکت بر اساس تجربه کاربران تصمیم‌گیری می‌کند، و هرگز چیزی را که منجر به بهبود تجربه کاربران نشود، اضافه نمی‌کند. لاو می‌گوید که اگر محصولی خوب ساخته شود، شرکت سازنده از محل آن قادر به کسب درآمد خواهد بود. وی گفت:

من هیچ تبلیغاتی ندارم، اما می‌توانم با کمی گران‌تر فروختن دستگاه‌های خود، درآمد خود را افزایش دهم.

لاو همچنین می‌گوید که این شرکت نمی‌خواهد تلفن‌های هوشمند ارزان تولید کند. در عوض، چیزی که وان‌پلاس خواستار آن بوده، ارائه محصولاتی باارزش‌تر به مصرف‌کنندگان است.

مدیرعامل وان‌پلاس در این مصاحبه کمی نیز درباره تلویزیون وان‌پلاس تی‌وی صحبت کرد؛ دستگاهی که اخیراً در هند عرضه شده است. پیت لاو تأیید کرد که سال آینده این محصول را در بازار چین نیز عرضه خواهند کرد. شایعه شده که وان‌پلاس تی‌وی در آمریکای شمالی و اروپا نیز راهی بازارها می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید