گوشی تاشو موتورولا موسوم به Motorola Razr معرفی شد - تکفارس 
گوشی تاشو موتورولا موسوم به Motorola Razr معرفی شد - تکفارس 
گوشی تاشو موتورولا موسوم به Motorola Razr معرفی شد - تکفارس 

گوشی تاشو موتورولا موسوم به Motorola Razr معرفی شد

سید محمد معلمی
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 18:30
گوشی تاشو موتورولا موسوم به Motorola Razr معرفی شد - تکفارس 

اگر اخبار مربوط به موتورولا را دنبال کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که این کمپانی آمریکایی تصمیم دارد یک گوشی تاشو به نام Motorola Razr را معرفی کند. حالا انتظارها به سر آمده و اپراتور ورایزن (Verizon) از ایالات متحده، از این دستگاه فوق‌العاده رونمایی به عمل آورد و قرار است به زودی آن را روانه بازار کند.

پیش سفارش این موبایل که نمونه بازطراحی شده مدل Razr به شمار می‌رود، از تاریخ ۲۶ دسامبر آغاز خواهد شد و از تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۰ هم می‌توان آن را فروشگاه‌های معتبر آمریکا خریداری کرد.

از آن جایی که این گوشی تاشو و متعلق به نسل بعد است، طبیعتاً قیمت پایینی نخواهد داشت. اپراتور ورایزن قصد دارد این محصول موتورولا را با هزینه ۱۵۰۰ دلاری به مشتریان بفروشد. ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در طی بیست و چهار ماه، اقساط ۶۴٫۲۴۹ دلاری را پرداخت کنند و این موبایل را صاحب شوند. همراه با Motorola Razr هدفون‌های Razr که یک هدست فوق‌العاده با پورت USB-C هست هم به فروش می‌رسد. به علاوه، این شرکت مدعی شده که چندین برند قاب‌های مخصوص به موبایل را تولید و روانه بازار خواهند کرد.

این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی OLED است که می‌توان آن را به صورت کامل از وسط نصف کرد. به علاوه، با توجه به وجود یک صفحه نمایش لمسی Quick View، این امکان وجود دارد تا بدون باز کردن درب دستگاه، اعلانات را مدیریت نمود.

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به حالت عکسبرداری در شب به نام Night Vision و باتری تجهیز شده به شارژر سریع TurboPower نیز به کار رفته است. از نظر شیوه طراحی، Motorola Razr با دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار تفاوت دارد و این به معنای بهتر بودن آن نیست.

لازم به ذکر است که از ماه دسامبر، مشتریان اروپایی خواهند توانست این محصول موتورولا را با قیمت ۱۷۰۰ یورو خریداری کنند.

چگونگی طراحی و ساخت گوشی Motorola Razr

تیم سازنده این دستگاه، با به کارگیری یک دوربین توانست از تمامی مراحل طراحی و تولید نهایی این موبایل فیلمبرداری کند.

 

گلن شالتز (Glenn Schultz)، مدیر تیم توسعه‌دهنده و بخش نوآوری موتورولا می‌گوید که تیم سازنده، شیوه طراحی گوشی‌های تاشو را دوباره برای خودش ترسیم کرد. انجام این کار در مجموع چهار سال به طول انجامید و شرکت چینی لنوو (به عنوان مالک موتورولا) نوآوری‌های جدیدی را هم در زمینه طراحی و هم در زمینه ساخت لولا به کار برد.

برای اینکه چنین محصولی تولید شود، گلن و همکارانش ۲۶ نمونه مختلف را امتحان کردند تا به این دستگاه رسیدند. ضمناً، در این بین به شیوه ظاهری هم توجه زیادی شده زیرا این محصول با پوشش گوریلا گلس سه بعدی ساخت کمپانی Corning و بدنه استیل ضد خش مقاومت خاصی پیدا کرده است.

به منظور اینکه کمپانی سازنده اطمینان حاصل کند که باز و بسته کردن گوشی مشکل چندانی هم برای کاربر و هم برای دستگاه به وجود نمی‌آورد، ماشینی تولید کرد تا فرآیند انجام این کار را به صورت خودکار امتحان کند و پس از پایان آزمایش، نتایج را برای رسانه‌های آمریکایی بفرستد.

به هر حال، مطمئناً کار کردن با چنین دستگاهی بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز خواهد بود اما باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا Motorola Razr به دیگر کشورها هم برسد.

در حال حاضر موتورولا ویدیوهای زیر را از محصول جدیدش منتشر کرده که می‌توانید آنها را در ادامه ببینید.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید