مدیرعامل فعلی تی-موبایل، مدیرعامل وی‌ورک خواهد شد - تکفارس 
مدیرعامل فعلی تی-موبایل، مدیرعامل وی‌ورک خواهد شد - تکفارس 
مدیرعامل فعلی تی-موبایل، مدیرعامل وی‌ورک خواهد شد - تکفارس 

مدیرعامل فعلی تی-موبایل، مدیرعامل وی‌ورک خواهد شد

سید محمد معلمی
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 14:32
مدیرعامل فعلی تی-موبایل، مدیرعامل وی‌ورک خواهد شد - تکفارس 

بر اساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال، شرکت وی‌ورک (WeWork) در حال مذاکره است تا بتواند جان لگر (John Leger) مدیرعامل فعلی اپراتور تی-موبایل (T-Mobile) را به عنوان مدیرعامل به خدمت بگیرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که در دو ماه گذشته شرایط وی‌ورک اصلاً خوب نبوده زیرا تلاش‌ها برای تبدیل شدن به یک شرکت عمومی مثمر ثمر واقع نشده و شیوه‌های مدیریتی افرادی همچون بنیان‌گذار آن یعنی آدام نیومن (Adam Neumann) نیز نتوانسته کمکی به بهبود اوضاع کند.

گویا وی‌ورک اعتقاد دارد جان لگر فرشته نجات آنها خواهد بود چرا که وقتی او در سال ۲۰۱۲ به تیم مدیریتی اپراتور تی-موبایل اضافه شد، این ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی یکی از ضعیف‌ترین شرکت‌ها بود و رده چهارم را در اختیار داشت اما حالا در جایگاه سوم ایستاده و رقیب جدی برای سایر کمپانی‌ها تبدیل شده و حالا هم که قرار است با اپراتور اسپرینت (Sprint) ادغام شود، احتمالاً در آینده یکی از قدرتمندترین اپراتورهای ایالات متحده به شمار خواهد رفت.

شبکه CNBC و مجله نیویورک‌تایمز نیز تا کنون به این موضوع اشاره و عنوان کرده‌اند لگر در حال مذاکره برای قبول ریاست وی‌ورک است. ضمن اینکه در هر دوی این گزارش‌ها آمده که لگر یکی از چندین کاندید برای این پست بوده است.

کمپانی سافت‌بنک (SoftBank) که بخش عمده‌ای از سهام وی‌ورک را در اختیار دارد می‌خواهد دوباره این شرکت را به روزهای خوب خودش بازگرداند به همین منظور هفته گذشته برنامه‌ای سه مرحله‌ای را به سایر سهام‌داران نشان داد تا هزینه‌ها کاهش یابند. همچنین گفته می‌شود که تلاش‌ها برای تبدیل کردن وی‌ورک به شرکتی عمومی هنوز ادامه دارد او وضاع پشت پرده هم چندان جالب نیست.

مارسلو کلاره (Marcelo Claure) که پیش از این توسط سافت‌بنک به عنوان مدیرعامل اسپرینت معرفی شد، قرار بود مدیرعامل وی‌ورک باشد. او مستقیماً با لگر رقابت و او را در زمینه ادغام دو اپراتور آمریکایی کمک کرد. برخی‌ها معتقدند که همین اقدامات باعث شده‌اند نام لگر برای مدیرعامل آتی وی‌ورک بر سر زبان‌ها بیفتد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید