عقد قرارداد T-Mobile با سرویس استریم فیلم Quibi - تکفارس 
عقد قرارداد T-Mobile با سرویس استریم فیلم Quibi - تکفارس 
عقد قرارداد T-Mobile با سرویس استریم فیلم Quibi - تکفارس 

عقد قرارداد T-Mobile با سرویس استریم فیلم Quibi

پوریا اسدی
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 20:00
عقد قرارداد T-Mobile با سرویس استریم فیلم Quibi - تکفارس 
شرکت T-Mobile با سرویس پخش فیلم کوتاه Quibi توافق جدیدی نموده است. همانطور که پیش از این توسط لس آنجلس تایمز گزارش شده بود‌، T-Mobile توزیع کننده انحصاری خدمات بی‌سیم Quibi خواهد بود.

مگ ویتمن‌، مدیرعامل Quibi و مدیر اجرایی سابق شرکت Hewlett Packard Enterprise، در بیانیه مطبوعاتی از طریق ایمیل اعلام کرد که این سرویس “محتوای ویدیویی ممتاز را برای نوجوانان و جوانان بر روی یک بستر فناوری که صرفاً برای موبایل ساخته شده است” ارائه می‌دهد.
ویتمن گفت:
یک شریک ارتباطی از راه دور مانند T-Mobile‌، با پوشش گسترده‌ و نقشه راه چشمگیر ۵G که امروزه دارد ‌، برای ما بسیار  مناسب است.
T-Mobile و Quibi گفتند که به زودی جزئیات بیشتری از مشارکت آنها  منتشر خواهد شد.
این شرکت در ابتدا با عنوان NewTV معرفی شد  اما در ماه اکتبر سال گذشته نام خود را به Quibi – که کوتاه شده quick bites بود – تغییر داد. این شرکت بودجه ۱ میلیون دلاری از استودیوهای ‌هالیوودی دریافت کرده است تا بتواند خدمتی سطح بالا برای فیلم‌های کوتاه ارائه دهد که مخصوصاً برای کاربران تلفن همراه ساخته شده است.
رهبران Quibi‌، جفری کاتزنبرگ و ویتمن سال گذشته گفتند که برخی از مطالب شامل داستان زامبی مدرن است که توسط گیلرمو دل تورو ایجاد شده است‌، گلچینی به نام ۵۰ States of Fear توسط کارگردان فیلم مرد عنکبوتی سام ریمی‌، پروژه‌ای به نام Wolves and Villagers از شرکت تولیدی  Get Out و نسخه مدرنیزه Dog Day Afternoon برای این سرویس ساخته شده است.
در ابتدا انتظار می‌رود که این سرویس تا اواخر سال ۲۰۱۹ با هزینه ۵ دلار در ماه با تبلیغات یا ۸ دلار در ماه بدون آگهی راه اندازی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید