اوبر در تلاش برای اجرای طرح وفاداری رانندگان در انگلستان است - تکفارس 
اوبر در تلاش برای اجرای طرح وفاداری رانندگان در انگلستان است - تکفارس 
اوبر در تلاش برای اجرای طرح وفاداری رانندگان در انگلستان است - تکفارس 

اوبر در تلاش برای اجرای طرح وفاداری رانندگان در انگلستان است

مهدی داوری
۵ مهر ۱۳۹۸ - 19:00
اوبر در تلاش برای اجرای طرح وفاداری رانندگان در انگلستان است - تکفارس 

تاکسی آنلاین Uber قرار است طرح وفاداری رانندگان را برای رانندگان بریتانیایی ایجاد کند.

در این طرح که Uber در تلاش است آن را به نتیجه برساند قرار است برای برخی از رانندگان بریتانیایی که Uber آن‌ها را از لحاظ وفاداری مورد بررسی قرار داده است خدماتی نظیر ارائه دوره‌های آموزشی رایگان، کمک‌های جاده‌ای در صورت خرابی خودرو و همین طور تخفیف‌هایی برای تعمیرات خودرو در نظر گرفته شود.

این مطالبی است که تاکسی آنلاین Uber طی دو روز گذشته بعد از دریافت مجوزهای خود برای عملیاتی کردن این طرح در لندن بیان کرده است.

اداره تنظیم کننده حمل و نقل برای لندن (Regulator Transport for London)، که قبلا و پیش از این شرکت Uber مستقر در سیلیکون ولی را از حق فعالیت خود در سال ۲۰۱۷ سلب کرده بود در کمال تعجب در روز سه شنبه به Uber مجوز فعالیت دو ماهه داد. همچنین برای Uber شرایط ایمنی جدیدی را تنظیم کرده است.

Uber Pro در اصل یک طرح وفاداری است که هدف آن به منظور پاداش دادن به وفاداری و تعهد رانندگان خود است، البته این طرح در حال حاضر در بسیاری از کشورهایی که Uber در آن شعبه دارد در حال فعالیت است و اما اکنون شاهد حضور این طرح و اجرایی شدن آن در کشور انگستان هستیم جایی که Uber چیزی در حدود ۶۰،۰۰۰ راننده خود را وارد این طرح کرده است که به عنوان بخشی از مرحله نهایی است که قرار است در ماه ژانویه به اتمام برسد.

ملیندا رویلت (Melinda Roylett) مدیر کل Uber در کشورهای انگلستان و ایرلند در مصاحبه جدید خود گفت: ما قصد و هدف داریم تا کارهای بیشتری انجام دهیم که نتیجه آن این است که به رانندگان فعال در Uber و خانواده های آن‌ها در آینده کمک کنیم.

پاداش‌هایی که Uber قرار است در طرح خود به رانندگان وفادار خود و خانواده آن‌ها هدیه بدهد مواردی از قبیل دوره‌های رایگان آموزشی مختلف، استفاده از وسایل نقلیه مختلف شامل مترو و BRT، استفاده از کمک‌های در کنار جاده و تعمیر و نگهداری خودرو با تخفیف‌های ویژه‌ است که بسته به امتیاز یک راننده در دسترس است از طرح‌های Uber است که البته تمامی این موارد به عملکرد رانندگان و به عواملی از جمله رتبه بندی و تعداد سفر بستگی دارد.

Uber در تلاش برای رفع نگرانی‌های مربوط به قوانین تنظیم کننده خود است که باعث برخی اعتراضات به این سرویس شده است و نتیجه آن این بود که طی دو سال گذشته Uber در مدل تجاری خود چندین تغییر ایجاد کرده است تا بتواند کاری کند که هم مسافرین این سرویس و هم رانندگان شاغل در Uber بتوانند به راحتی از این سرویس استفاده کنند.

در حال حاضر Uber در ۶۳ کشور در حال فعالیت است و از سال ۲۰۰۹ که کار خود را در کالیفرونیا آمریکا آغاز کرد توانست خود را به ۷۸۵ کلان شهر در جای جای دنیا برساند و سرویس خود را گسترش بدهد.

طبق اعلام Uber در سال ۲۰۱۸ این سرویس بیش از ۲۲۲۶۳ نفر راننده در سرتاسر دنیا دارد که ۱۱۴۸۸ نفر آن‌ها در کشورهایی به جز ایالات متحده آمریکا در حال فعالیت هستند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید