در آخرین بروزرسانی Xbox Game Bar شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود - تکفارس 
در آخرین بروزرسانی Xbox Game Bar شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود - تکفارس 
در آخرین بروزرسانی Xbox Game Bar شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود - تکفارس 

در آخرین بروزرسانی Xbox Game Bar شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود

مهدی داوری
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - 10:30
در آخرین بروزرسانی Xbox Game Bar شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود - تکفارس 

کمپانی مایکروسافت همواره به بروز نگه داشتن اپلیکیشن‌های خود شهرت دارد و این کمپانی آمریکایی در جدیدترین تحولات اپلیکیشن‌های خود به سراغ اپل Xbox Game Bar رفته است.

اپلیکیشن Xbox Game Bar در واقع یک رابط به کامپیوتر شخصی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و کنسول ایکس باکس وان به شمار می‌رود که به گیمر این اجازه را می‌دهد تا کارهای بسیار زیادی از قبیل ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای گیم‌پلی خود را توسط این اپلیکیشن انجام بدهد و یا شروع به استریم کردن با کنسول ایکس باکس وان خود از طریق اپ Xbox Game Bar کنید.

البته که این تنها یکی از کارهای اپلیکیشن Xbox Game Bar است و این برنامه کار کردهای بسیار زیادی دارد که بدون شک هر کدام از آن‌ها را می‌توان جداگانه مورد بررسی قرار داد.

اما حالا مایکروسافت در تازه ترین آپدیت خود برای اپلیکیشن Xbox Game Bar که به تازگی برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر کرده است ویژگی‌های تازه‌ای را برای این اپلیکیشن به وجود آورده است.

آخرین بروزرسانی برنامه Xbox Game Bar دو ویژگی مهم را در خود دارد که البته این دو ویژگی در واقع پر تقاضا ترین ویژگی از جانب کاربران است که مایکروسافت با گوش دادن به نظرات آن‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

شاید ویژگی ضبط ویدیو و یا عکس برداری اصلی ترین ایده مایکروسافت برای خلق برنامه Xbox Game Bar بوده است اما بدون هیچ شکی نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که از زمان عرضه این اپلیکیشن تا امروز مایکروسافت با توجه به نیاز و نظر کاربران خود شروع به توسعه این برنامه کرده است و به شکل امروزی آن رسیده است.

با آخرین بروزرسانی اپلیکیشن Xbox Game Bar از این پس کاربران می‌توانند شمارنده نرخ فریم بازی خود را فعال کنند تا بتوانند تعداد فریمی که در هنگام بازی و در یک ثانیه شاهد آن هستند را بررسی کنند.

ویژگی دیگر اضافه شده به برنامه Xbox Game Bar قابلیت نمایش اچیومنت‌های بدست آمده در این برنامه است. علاوه بر این ویژگی نمایش اچیومنت در برنامه Xbox Game Bar به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌های خود در بازی‌های مختلف را بتوانند بررسی کنند که این قابلیت با همکاری Xbox Game Bar و Xbox Live به عنوان پشتیبان صورت گرفته است و از این پس در دسترس است.

مایک یبارا (Mike Ybarra) به عنوان نایب رئیس کمپانی مایکروسافت در توئیت خود که ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) آن را منتشر کرد نوشت:

برورسانی برای اپلیکیشن Xbox Game Bar در فروشگاه ویندوز ۱۰ و…

آخرین بروزرسانی برنامه Xbox Game Bar  در حال حاضر برای کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید آن را همین امروز از فروشگاه ویندوز دانلود و نصب کنید.

البته این برنامه به صورت اتوماتیک در صورت بودن روی ویندوز یک کاربر آپدیت خواهد شد و نیازی نیست که اگر آن را در ویندوز ۱۰ خود نصب دارید به فروشگاه بروید و آن را بروزرسانی کنید چون مایکروسافت اعلام کرده است که به صورت گروهی کاربران این برنامه بروز رسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

با این حال اگر برای تجربه برنامه Xbox Game Bar عجله دارید و دوست دارید ویژگی‌های تازه این اپلیکیشن را امتحان کنید همین الان می‌توانید به فروشگاه Microsoft Store بروید و به صورت دستی بروزرسانی جدید برنامه را دانلود کنید و آن را نصب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید