ترفندهای تسلا جهت افزایش فروش Model 3 - تکفارس 
ترفندهای تسلا جهت افزایش فروش Model 3 - تکفارس 
ترفندهای تسلا جهت افزایش فروش Model 3 - تکفارس 

ترفندهای تسلا جهت افزایش فروش Model 3

مسلم رفیعی
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - 12:30
ترفندهای تسلا جهت افزایش فروش Model 3 - تکفارس 

با توجه به گزارش روز جمعه به نقل از منابع ناشناس، تسلا تأیید لازمه را به پرسنل فروش خود، جهت ارائه دو سال معافیت رایگان در رابطه با خودروی Model 3 ارائه داده‌ است. تسلا اغلب با برنامه Supercharging رایگان خود در اطراف می‌چرخید. در اصل، همه مالکان این خودروها می‌توانند از ایستگاه‌های Supercharger رایگان استفاده نمایند. این شرکت در سال ۲۰۱۷، قبل از اینکه این تجهیزات را نصب نماید، مقداری از ارزش خود را از دست داده و همچنین در یک تغییر سازمانی دیگر نیز چنین کاری را انجام داده بود. سرانجام، در مردادماه (اوت) سال جاری، این ویژگی برای خریداران Model S و Model X دوباره راه‌اندازی شد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که هر خریدار جدید با خرید یک خودروی Model 3، دو سال دسترسی رابگان به این خدمات را به دست خواهد آورد.

به علاوه، منابع ذکر شده ادعا می‌کنند که فروشندگان، اجازه چشم‌پوشی از هزینه‌های مربوط به گزینه‌های اضافی را خواهند داشت. همچنین تسلا در رابطه با اتوموبیل‌های جدید و یا دست‌دوم خود، تخفیفاتی را به خریداران خواهد داد. بر اساس وب‌سایت این شرکت، این تخفیفات محدود به چرخ‌های اختیاری و پرهزینه، رنگ‌ها و فضای داخلی می‌شود. هر رنگی به‌غیر از رنگ سفید، هزینه بیشتری در بر دارد،  چرخ‌های ۱۹ اینچی ویژه و روکش داخلی سفید نیز قضیه‌ای مشابه دارد.

تنها استثناء در این تخفیف‌ها، این است که خریداران باید تا پایان این ماه، اتوموبیل خود را تحویل بگیرند. بدیهی است که با این کار، تسلا اجازه خواهد داشت تا پیش از پایان ربع سوم سال جاری، یعنی تا ۸ مهر (۳۰ سپتامبر)، علامت دیگری را نیز بر روی برگه فروش خود بزند.

یک بازدید سریع از وب‌سایت تسلا نشان می‌دهد که شرایط وام نیز مطلوب‌تر از قبل شده است. کسانی که علاقه‌مند به تأمین مالی جهت خرید یک Model 3 هستند، می‌توانند یک وام ۷۲ ماهه، بدون نیاز به هیچ سپرده‌ای و همچنین با نرخ سود ۳٫۹۹ درصدی را دریافت نمایند. یک پرداخت اجاره، ۳۵۰۰ دلار هزینه و به ۲۵۰۰ دلار سپرده نیز احتیاج دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید