نواقص ویندوز ۱۰ همچنان در بروزرسانی جدید نیز پابرجا هستند - تکفارس 
نواقص ویندوز ۱۰ همچنان در بروزرسانی جدید نیز پابرجا هستند - تکفارس 
نواقص ویندوز ۱۰ همچنان در بروزرسانی جدید نیز پابرجا هستند - تکفارس 

نواقص ویندوز ۱۰ همچنان در بروزرسانی جدید نیز پابرجا هستند

مسلم رفیعی
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - 12:30
نواقص ویندوز ۱۰ همچنان در بروزرسانی جدید نیز پابرجا هستند - تکفارس 

استفاده زیاد از CPU و باگ‌های Windows Search از مشکلات ناشناخته در بروزرسانی تجمعی KB4512941 هستند که تعدادی از کاربران ویندوز ۱۰ را ناراضی کرده‌اند. مایکروسافت سریعاً این مسئله را تأیید و قول اصلاح آن را در بروزرسانی‌های بعدی داد. در حالی که این شرکت در آخرین بروزرسانی خود در روز سه‌شنبه (KB4515384) اصلاحاتی را ایجاد کرده است، اما برخی از کاربران اکنون شکایت دارند که Windows Search هنوزهم به‌جای نشان دادن نتایج مطلوب، یک صفحه خالی را نمایش می‌دهد؛ نقصی که مایکروسافت ادعا کرده که آن را در بروزرسانی سه‌شنبه حل نموده است. این ایراد کاربران نسخه ۱۹۰۳ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در لیست تغییرات این بروزرسانی نوشته شده بود:

مسئله‌ای از جانب تعدادی از کاربران اعلام شده که می‌گویند SearchUI.exe از پردازنده، بیش‌ازحد استفاده می‌نماید. این مشکل فقط در دستگاه‌هایی مشاهده می‌شود که جستجوی وب را با استفاده از قابلیت Windows Desktop Search غیرفعال کرده باشند.

یک کاربر نیز این مسئله را در Microsoft Feedback Hub گزارش داد و گفت:

بروزرسانی KB4515384 باید به مسئله استفاده زیاد SearchUI.exe از پردازنده رسیدگی می‌کرد، اما این بروزرسانی جدید نیز از همان مشکل بروزرسانی قبلی رنج می‌برد. بخشی از مشکل، مربوط به استفاده زیاد از پردازنده مرکزی (تا حدود ۳۰%) و عملکرد نامناسب جستجو است. در حال حاضر، من گزینه دیگری جز جلوگیری از نصب بروزرسانی جدید را در اختیار ندارم.

کاربر دیگری در Reddit نیز داستانی مشابه را بازگو می‌نماید:

پس از نصب این بروزرسانی جدید نیز، هر چیزی را که در منوی استارت جستجو می‌کنم، دوباره یک پنجره خالی ظاهر می‌شود.

گذشته از اشکالات بخش Search، برخی از کاربران بعد از نصب بروزرسانی روز سه‌شنبه، شکایت دارند که منوی Start نیز خراب شده است. یک کاربر دیگر نیز نوشت:

من بروزرسانی KB4515384 را بر روی یکی از دستگاه‌های خود نصب کردم. منوی استارت شروع به نشان دادن خطاهای مختلف نمود و تقاضای sign out  می‌کرد. پس از حذف این بروزرسانی، مشکل منوی استارت حل شد، اما اکنون Action Center باز نمی‌شود. نصب مجدد بروزرسانی نیز هیچ کمکی نکرد. ویندوز ۱۰ به‌ویژه نسخه ۱۹۰۳، پرمشکل‌ترین سیستم‌عامل تا به امروز است. من پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که تمامی مشکلات نسخه ۱۹۰۳ حل نشده‌اند، در نسخه ۱۸۳۶۲٫۲۹۵ بمانید.

در رابطه با باگ‌های Windows Search، مایکروسافت پیش‌تر گفته بود که کاربرانی که Web Integration را در Windows Desktop Search غیرفعال کرده‌اند، نقص جستجو را تجربه خواهند کرد. با این حال، هیچ بیانیه رسمی از جانب مایکروسافت در رابطه با بازگشت اشکالات جستجو و نواقص منوی استارت در این بروزرسانی جدید، منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید