نام اصلی ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H1 مشخص شد - تکفارس 
نام اصلی ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H1 مشخص شد - تکفارس 
نام اصلی ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H1 مشخص شد - تکفارس 

نام اصلی ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H1 مشخص شد

بهنام خدابخشی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 15:01
ویندوز 10

نام ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H1 به این معنی است که کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ میلادی این نسخه را به طور رسمی معرفی کند. البته این محدوده‌ی زمانی آنقدرها درست نیست زیرا اکنون آخرین نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی ویندوز ۱۰ ۲۰H1 تاریخ هدف دقیق‌تری را نشان داده است و زمان معرفی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت را بهتر نمایش می‌دهد.

بر اساس گفته‌ی Tero Alhonen، به نظر می‌رسد که بروزرسانی ماه می ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ تغییر نام داده است. این کمپانی بروزرسانی آوریل ۲۰۱۹ را از برنامه‌ی خود حذف کرده است تا بروزرسانی ماه می ۲۰۱۹ را برای کاربران این سیستم‌عامل ارائه نماید. به نوعی یک تغییر نام اساسی در بروزرسانی‌ها ارائه نموده است. تا به امروز بر روی نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی ویندوز ۱۰ برای ماه می ۲۰۱۹ بروزرسانی‌هایی در مورد Cortana ارائه شده است، از طرفی دیگر سعی شده تا در این نسخه ویندوز ۱۰ بدون پسورد فعال گردد. بیشتر بر روی پستیبانی از زبان‌های مختلف وقت گذاشته شده و برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مانند Notepad نیز وارد فروشگاه مایکروسافت خواهند شد.

مانند آپدیت آوریل ۲۰۱۹، این نام تنها تاریخ انتشار بروزرسانی مذکور را نمایش می‌دهد ولی هنوز هم نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا در این تاریخ بروزرسانی منتشر خواهد شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید