ویجت اسپاتیفای برای اندروید برمی‌گردد - تکفارس 
ویجت اسپاتیفای برای اندروید برمی‌گردد - تکفارس 
ویجت اسپاتیفای برای اندروید برمی‌گردد - تکفارس 

ویجت اسپاتیفای برای اندروید برمی‌گردد

مهدی داوری
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - 09:00
ویجت اسپاتیفای برای اندروید برمی‌گردد - تکفارس 

اپلیکیشن اسپاتیفای بدون تردید یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی آنلاین است. این استارت آپ سوئدی کار خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و به سرعت توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

در طی این چند سال بارها شاهد تغییرات مختلفی در اپلیکیشن اسپاتیفای بوده‌ایم که برخی از این تغییرات برای مخاطبین و کاربران این اپلیکیشن دلنشین و برخی تغییرات با اعتراض کاربران همراه بود. یکی از جدیدترین این تغییرات که صدای بسیاری از کاربران اندرویدی اپلیکیشن اسپاتیفای را درآورد حذف ویجت پخش آهنگ اسپاتیفای در نسخه اندروید آن بود.

اما حالا اسپاتیفای گفته است که قصد دارد این ویجت را که خیلی بی سر و صدا ماه گذشته در نسخه اندروید خود حذف کرده بود را دوباره برگرداند و شاهد حضور ویجت Playback اسپاتیفای در صفحه Home گوشی‌های اندرویدی باشیم.

اعتراض کاربران اندرویدی به قدری قدرتمند بود که این شرکت سوئدی را مجبور کرد که ویجت Playback را دوباره به لیست ویجت‌ها برگرداند و همین طور مدیر اسپاتیفای در انجمن این اپلیکیشن اعلام کرد که این ویجت به زودی در بروزرسانی بعدی برخواهد گذشت.

اسپاتیفای با اعلام این مسئله که با بروزرسانی جدید کاربران اندرویدی این اپلیکیشن می‌توانند با پایین کشیدن نوار اطلاع رسانی در گوشی اندرویدی خود دوباره مثل قبل به ویجت Playback دسترسی پیدا کنند نشان داد که اعتراض‌های کاربران به سرعت شنیده شده است.

البته اسپاتیفای در بلاگ خود پستی منتشر کرد در آن از دلایل حذف ویجت Playback اپلیکیشن خود گفت:

مردمی که هر روز از اسپاتیفای استفاده می‌کنند از این ویجت راضی نبودند. حتی برخی از کاربران به خاطر این ویجت حساب خود را غیرفعال کردند. یکی از کاربران اسپاتیفای در پیامی به ما نوشت “که تمام خانواده‌ام حساب‌ها و اشتراک‌های خود را غیرفعال کرده‌ایم و قصد داریم از اپلیکیشن Tidal استفاده کنیم. ما به اسپاتیفای برنمی‌گردیم تا زمانی که تغییرات اساسی در این سرویس اتفاق بیافتد.”

اما حالا اسپاتیفای اعلام کرد که ویجت Playback برخواهد گشت و با برخی بهبودها از لحاظ بصری و عملکرد بهتر از قبل در بروزرسانی آینده عرضه خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت.

اسپاتیفای در آخر گفت که این شرکت از بازخورد کاربران خود استقبال می کند ، بنابراین اگر ویژگی دیگری هست که به نظرتان می‌تواند به اسپاتیفای اضافه شود یا دوست دارید حذف شود می‌توانید در بخش تبادل ایده‌ها در اسپاتیفای آن را مطرح کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید