احتمال معرفی اکسپریا ۲ کامپکت در نمایشگاه IFA امسال - تکفارس 
احتمال معرفی اکسپریا ۲ کامپکت در نمایشگاه IFA امسال - تکفارس 
احتمال معرفی اکسپریا ۲ کامپکت در نمایشگاه IFA امسال - تکفارس 

احتمال معرفی اکسپریا ۲ کامپکت در نمایشگاه IFA امسال

سید محمد معلمی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 17:00
احتمال معرفی اکسپریا ۲ کامپکت در نمایشگاه IFA امسال - تکفارس 

نمایشگاه IFA چند سال اخیر، از نبود یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رنج برده است و به نظر می‌رسد امسال نیز نباید منتظر حضور سامسونگ در این رویداد مهم دنیای تکنولوژی باشیم چرا که این کمپانی کره‌ای همه محصولات جدید خود اعم از گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی تب اس ۶ را چندین هفته پیش معرفی کرد تا دیگر همه منتظر ورود آنها به بازار باشند.

ولی با این وجود، سایر کمپانی‌ها درصدد رونمایی از محصولات جدید خود در IFA هستند تا بلکه بتوانند از غیبت سامسونگ نهایت استفاده را ببرند. یکی از این شرکت‌ها، سونی است که در چند سال گذشته با مشکلات متعددی در بازار گوشی‌های هوشمند روبه‌رو بوده است. بر این اساس، انتظار داریم این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه تکنولوژی برلین امسال اکسپریا ۲ را با نمایشگری ۶٫۱ اینچی رونمایی کند.

سونی با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اکسپریا در اینستاگرام، اعلام کرد که به زودی شگفتی اکسپریا در دستان شما خواهد بود. در این بین، استیو همرسوفر (Steve Hemmerstoffer) که با نام کاربری OnLeaks@ در توییتر شناخته می‌شود، مدعی شده که اکسپریا ۲ دارای ابعادی به اندازه ۸٫۳*۶۸٫۳*۱۵۸ میلی‌متر خواهد بود که بسیار قد بلند و کمی باریک‌تر بوده و نسبت به گلکسی S10e که نمایشگری ۵٫۸ اینچی دارد، ضخیم‌تر است.

 

البته پیش از این هم گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، در سال ۲۰۱۸ با نمایشگری ۵ اینچی و حاشیه‌های مشکی رنگ نسبتاً ضخیمی تولید شد ولی ابعاد آن دستگاه ۱۲٫۱*۶۵*۱۳۵ میلی‌متر بود. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که سونی در معرفی چند گوشی به صورت همزمان پیشینه طولانی دارد بنابراین ممکن است در مراسم ۵ سپتامبر این شرکت از اکسپریا ۲ و اکسپریا ۲ کامپکت رونمایی شود. این‌گونه نیز می‌توان از تیزر منتشر شده برداشت کرد که یک نمونه کوچک‌تر از اکسپریا ۱ معرفی خواهد شد که قرار بود اکسپریا ۲ نامیده شود ولی باید آن را اکسپریا ۱ اس بدانیم.

به هر حال، اگر به نظر شما گوشی اکسپریا ۱ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی جذاب بود، می‌توانید مراسم IFA امسال سونی را دنبال کنید چرا که امکان دارد خبرهای جدیدتری بشنوید.

در پایان اشاره کنیم که چند روز پیش هم چندین تصویر از سونی اکسپریا ۲ منتشر شده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید