گزارش: Windows Defender بهترین آنتی ویروس برای کاربران عادی می‌باشد - تکفارس 
گزارش: Windows Defender بهترین آنتی ویروس برای کاربران عادی می‌باشد - تکفارس 
گزارش: Windows Defender بهترین آنتی ویروس برای کاربران عادی می‌باشد - تکفارس 

گزارش: Windows Defender بهترین آنتی ویروس برای کاربران عادی می‌باشد

بهنام خدابخشی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 22:00
Windows Defender

مدتی است که کمپانی مایکروسافت در تلاش است تا Windows Defender را به نحو احسنت پشتیبانی نماید و تاکنون نیز بسیار موفق عمل کرده است. به غیر از مایکروسافت، هنوز هم بسیاری از شرکت‌هایی هستند که به شیوه‌ی اختصاصی و با استفاده از لوح‌های فشرده اقدام به عرضه‌ی آنتی ویروس می‌نمایند.

خبر خوب این است که کاربران مجبور نیستند تا مبالغ هنگفتی جهت خرید آنتی ویروس بپردازند. به گزارش AV-Test، آنتی ویروس پیش‌فرض Windows Defender به عنوان بهترین آنتی ویروس برای کاربران عادی می‌باشد. یکی از آزمایشگاه‌های اختصاصی آنتی ویروس، تمامی آن‌ها را به صورت مستقل بر اساس پارامترهایی خاص مورد بررسی قرار داده و نتایج این آزمایشات را منتشر نموده است. این دسته از گزارش‌ها هر دو ماه یکبار به‌روز می‌شوند و از سه پارامتر مشابه استفاده می‌کنند. Windows Defender مدتی است که در صدر این لیست قرار دارد و توانسته است در هر سه دسته‌ی محافظت، عملکرد و قابلیت رتبه‌ی بالایی را کسب نماید.

در این میان، کمپانی مایکروسافت به سرعت از برد اندرسون، نایب رئیس شرکت، در مراسم رونمایی از مایکروسافت ۳۶۵ تجلیل نمود (بر اساس گزارش AV-Test). همچنین Windows Defender مایکروسافت در طی محیط آزمایش موفق به کسب بالاترین رتبه از میان سایر آنتی ویروس‌ها شد. به طورکلی، آنتی ویروس اختصاصی کمپانی مایکروسافت موفق به عبور از رده‌های آنتی ویروس شده و قطعا خبر خوبی برای کاربران مایکروسافت است.

بنده شخصا مدتهاست که آنتی ویروس‌های شخص ثالث را خاموش کرده‌ام و سیستم به طور کامل متکی به Windows Defender می‌باشد و اساسا استفاده از این آنتی ویروس را به تمامی کاربران مایکروسافت توصیه می‌کنم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید