هیوندای اتومبیل برقی تولید می‌کند - تکفارس 
هیوندای اتومبیل برقی تولید می‌کند - تکفارس 
هیوندای اتومبیل برقی تولید می‌کند - تکفارس 

هیوندای اتومبیل برقی تولید می‌کند

سید محمد معلمی
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 15:00
هیوندای اتومبیل برقی تولید می‌کند - تکفارس 

در یک دهه اخیر، تب و تاب تولید خودروهای برقی روزبه‌روز بیشتر شده و به خاطر تأثیرات منفی که بنزین و گازوئیل بر محیط‌ زیست می‌گذارند، شرکت‌های بیشتری تمایل پیدا کرده‌اند تا محصولات الکتریکی خود را روانه بازار کنند.

کمپانی‌هایی نظیر آئودی (Audi) و جاگوار (Jaguar) تا کنون خودروهای برقی خود را در مسابقات مختلفی نظیر Pikes Peak شرکت داده‌اند و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک فولکس واگن (Volkswagen) هم نماینده‌اش را به همه معرفی کند. از جدیدترین اخبار اما، این‌گونه برداشت می‌شود که هیوندای موتور اسپورت (Hyundai Motorsport) هم قصد دارد به زودی وارد این رقابت جذاب گردد.

آندریا آدامو (Andrea Adamo)، مدیر تیم تولیدکننده این شرکت در روز سه‌شنبه بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد:

به زودی دوران جدیدی برای هیوندای موتور اسپورت آغاز می‌شود. ماه‌هاست که تیم ما در آلتسناو (Alzenau) در حال کار کردن روی وسیله نقلیه‌ای برقی است بنابراین در آینده‌ای نزدیک حاصل تلاش‌های چندین و چند ماهه خود را به همگان معرفی خواهیم کرد. وسیله‌ای که تولید کرده‌ایم باعث خواهد شد تا دوران جدیدی در تاریخ این شرکت رقم بخورد و نشان‌دهنده فعالیت های تازه ما در زمینه تولید وسایل موتوری خواهد بود. این وسیله نقلیه رابط کمپانی ما با ترندهای فعلی بازار است و از طریق آن می‌توانیم نوآوری‌های خود را به همگان نشان دهیم

اگرچه اشاره غیرمستقیم هیوندای به مسابقات قهرمانی رالی جهان تا حدودی ابهامات را از بین می‌برد ولی هنوز دقیقاً نمی‌دانیم وسیله‌ای که این کمپانی می‌خواهد معرفی کند، خودرو خواهد بود یا موتور. به هر حال و صرف‌نظر از هر چه که در ذهن هیوندای می‌گذرد، این برند محبوب قصد دارد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، از محصول جدیدش رونمایی کند.

در پایان اشاره کنیم که هیوندای برنامه‌ریزی کرده تا آزمایشات لازم بر روی وسایل نقلیه برقی خود را در همان منطقه آلتسناو آلمان انجام دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید