ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو - تکفارس 
ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو - تکفارس 
ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو - تکفارس 

ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو

سید محمد معلمی
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 15:30
ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو - تکفارس 

شاید بتوانیم در حال حاضر وان‌پلاس ۷ پرو را بهترین گوشی هوشمند دنیا بدانیم زیرا با قیمت مقرون به صرفه و امکانات فوق‌العاده، به معنای واقعی کلمه پرچمدار است. حالا شایعاتی به گوش می‌رسند که قرار است به زودی نمونه موفق‌تر این دستگاه معرفی و وان‌پلاس ۷ تی پرو نامیده شود.

یک حساب کاربری در توییتر به نام SlasLeaks@ جزئیاتی در مورد ظاهر احتمالی وان‌پلاس ۷ تی پرو منتشر کرده که نشان می‌دهد پرچمدار آتی کمپانی چینی با پرچمدار فعلی او از نظر شکل و قیافه با هم هیچ تفاوتی ندارند.

این اتفاقات البته نباید باعث تعجب و شگفتی ما شوند زیرا وان‌پلاس هر ساله و شش ماه پس از عرضه یک گوشی، یک نمونه دیگر از همان مدل را با پسوند تی (T) معرفی و روانه بازار می‌کند. در مورد وان‌پلاس ۷ تی پرو قضایا کمی متفاوت هستند زیرا هنوز نمی‌دانیم در نمونه موفق‌تر آن قرار است چه قطعاتی به کار رود یا تاریخ معرفی آن چه زمانی خواهد بود ولی با توجه به اتفاقات اخیر و معرفی پردازنده‌های جدید توسط شرکت‌های مختلف، می‌توانیم اذعان کنیم که حضور اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در این گوشی یک موضوع تقریباً قطعی است. در سایر قسمت‌ها هم به نظر نمی‌رسد شاهد پیشرفت‌های خاصی باشیم.

وان‌پلاس ۷ پرو دارای نمایشگری Fluid AMOLED، ۶٫۷ اینچی و با رزولوشن Quad HD+ یا ۱۴۴۰*۳۱۲۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی آن به ۵۱۶ و نرخ بازسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. ضمن اینکه نسبت بدنه به تصویر این دستگاه ۹۳ درصد است. معرفی دو گوشی در یک مراسم، تنها نکته‌ای نیست که وان‌پلاس از سامسونگ تقلید کرده بلکه قابلیت Horizon Line را هم به محصولاتش آورده که سبب می‌شود وقتی اعلانی جدید به دست کاربر رسید، لبه‌های نمایشگر روشن شوند. دوربین سلفی وان‌پلاس ۷ پرو به صورت پاپ‌آپ است و در عقب نیز سه لنز به عنوان دوربین عقب کار می‌کنند. سنسور اصلی که به سیستم ثابت‌سازی مجهز است، ۴۸ مگاپیکسلی بوده که یک حسگر زاویه گسترده ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۷ درجه و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری و سیستم ثابت‌سازی تصاویر آن را همراهی می‌کنند. با این امکانات، پرچمدار وان‌پلاس توانسته از سازمان بررسی کننده دوربین گوشی‌های هوشمند موسوم به DxO، امتیاز ۱۱۱ را دریافت نماید که از نمره گلکسی اس ۱۰ و گوگل پیکسل ۳ بیشتر است.

در وان‌پلاس ۷ پرو شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی هستیم که این سخت‌افزار قدرتمند باعث افزایش سرعت و عملکرد فوق‌العاده آن می‌شوند. این دستگاه همچنین، نخستین گوشی هوشمند دنیا به حساب می‌آید که از UFS 3.0 بهره می‌برد و در آن سیستم خنک‌کننده مایع به کار رفته است. در کنار همه این امکانات، وان‌پلاس ۷ پرو از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند که می‌توان آن را با شارژر سریع موسوم به Warp charge شارژ کرد. سیستم صوتی هم دارای دو اسپیکر بوده و کیفیت صدا نیز به صورت Dolby Atmos است.

بدون شک در روزهای آتی اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد وان‌پلاس ۷ تی پرو منتشر خواهد شد که می‌توانند ما را در مورد امکانات احتمالی این گوشی آگاه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید