مسدود شدن بروزرسانی ویندوز ۱۰ در برخی از کامپیوترهای اینتل - تکفارس 
مسدود شدن بروزرسانی ویندوز ۱۰ در برخی از کامپیوترهای اینتل - تکفارس 
مسدود شدن بروزرسانی ویندوز ۱۰ در برخی از کامپیوترهای اینتل - تکفارس 

مسدود شدن بروزرسانی ویندوز ۱۰ در برخی از کامپیوترهای اینتل

بهنام خدابخشی
۴ مرداد ۱۳۹۸ - 21:58
بروزرسانی ویندوز 10

بروزرسانی ۱۰ می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی ۱۹۰۳) به احتمال با مشکل پایداری روبرو بوده و به طور بالقوه با موضوع ذخیره‌سازی اطلاعات مشکل زیادی دارد. در یکی از اسناد پشتیبانی جدید، کمپانی مایکروسافت یک مشکل بسیار مهم را در درایورهای سریع ذخیره‌سازی اینتل با نسخه‌های ۱۵٫۱٫۰٫۱۰۰۲ و ۱۵٫۵٫۲٫۱۰۵۳ گزارش کرده است. این مسئله به یک سری از درایورهای خاص اینتل و برخی از دستگاه‌های RST محدود می‌شود و تمامی نسخه‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم نمی‌کنند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، نصب این بروزرسانی بر روی نسخه‌های (Rapid Storage Technology (RST اینتل مسدود می‌گردد. افرادی که این نوع درایورها را بر روی سیستم خود نصب کرده‌اند، در صفحه‌ی بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۹۰۳ را نمی‌توانند مشاهده کنند. علاوه بر این مسئله، در بخش Update Assistant Tool نیز یک پیام مسدودسازی ارتقا ابزار مشاهده می‌گردد.

نسخه‌های ۱۵٫۵٫۲٫۱۰۵۴ یا بالاتر با بروزرسانی ۱۰ می ۲۰۱۹ سازگار هستند و بر روی درایورهای آن نصب می‌شود. کمپانی مایکروسافت اثبات کرده است که دستگاه‌های معیوب از نسخه‌‌ی ۱۵٫۹٫۶٫۱۰۴۴ استفاده می‌کردند.

توصیه‌ی مایکروسافت:

برای حل این مسئله، کاربران باید درایورهای Intel® RST کامپیوتر خود را به نسخه‌ی ۱۵٫۵٫۲٫۱۰۵۴ یا بالاتر ارتقا دهند. به این منظور که بدانید آیا بروزرسانی جدید برای درایور شما موجود می‌باشد یا نه، باید بخش (OEM) دستگاه خود را بررسی نمایید. شما می‌توانید به طور مستقیم جدیدترین درایورهای Intel® RST را از  Intel® Rapid Storage Technology (Intel® RST) User Interface and Driver دانلود نمایید.

زمانی که بروزرسانی درایور شما به اتمام رسید، سیستم خود را مجددا بارگذاری کرده و دوباره به بخش بروزرسانی می ۲۰۱۹ مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید