معرفی اپلیکیشن اندرویدی Notify Buddy - تکفارس 
معرفی اپلیکیشن اندرویدی Notify Buddy - تکفارس 
معرفی اپلیکیشن اندرویدی Notify Buddy - تکفارس 

معرفی اپلیکیشن اندرویدی Notify Buddy

بهنام خدابخشی
۱۵ تیر ۱۳۹۸ - 23:30
Notify Buddy

برخی از کاربران گوشی‌های اندرویدی از گوشی خود رضایت ندارند زیرا زمانی که برای آن‌ها نوتیفیکیشنی ارسال می‌گردد هیچ چراغی جهت اطلاع‌رسانی دریافت نوتیفیکیشن در گوشی آن‌ها وجود ندارد و اگر مدتی از دریافت نوتیفیکیشن گذشته باشد، متوجه نمی‌شوند. البته باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که برخی از گوشی‌های اندرویدی نظیر پیکسل ۲ ایکس‌ال به چراغ اطلاع‌رسانی مجهز هستند ولی تنها به صورت پیش‌فرض در این دستگاه خاموش گردیده و باید برای فعال‌سازی آن به مسیر Settings > Apps & notifications > Notifications and toggle on Blink light مراجعه نمایید.

با تمامی این تفاسیر، گویا برنامه‌نویسان متوجه این مشکل در برخی از دستگاه‌های اندرویدی شده و تصمیم گرفته‌اند تا این مسئله را برطرف نمایند. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند وان‌‌پلاس ۶T یکی از گوشی‌هایی است که LED دریافت نوتیفیکیشن ندارد. برنامه‌نویسان برای حل این مسئله یک اپلیکیشن به نام Notify Buddy را طراحی نمودند که صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی شما را به یک چراغ دریافت نوتیفیکیشن تبدیل می‌نماید. مکانیسم فرآیند به این صورت است: وقتی که شما یک نوتیفیکیشنی در دستگاه خود دریافت می‌کنید، صفحه‌نمایش گوشی با نمایش یک انیمیشن شبیه به چشمک زدن صفحه‌نمایش، اعلام می‌کند که یک نوتیفیکشن دریافت نموده‌اید.

در صورتی که شما نیز با چنین مشکلی روبرو هستید و می‌خواهید این مسئله را برطرف نمایید، می‌توانید از طریق این لینک نرم‌افزار اندرویدی مذکور را دریافت نمایید اما به نظر ما بهتر است که تا زمان انتشار نسخه‌ی پایدار این اپلیکیشن در گوگل‌‌پلی صبر کنید. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهنده‌ی این نرم‌افزار، هنوز مشخص نیست که چه زمانی انتشار نسخه‌ی پایدار آن در گوگل‌پلی صورت خواهد گرفت. اگر نمی‌توانید صبر کنید و تصمیم دارید تا نرم‌افزار را دانلود کنید، باید دستورالعمل زیر را دنبال نمایید:

  1. نصب اپلیکیشن
  2. غیرفعال کردن سنسور حساس به نور محیط و هرگونه نرم‌افزار بهینه‌سازی مصرف باتری در خصوص این اپلیکیشن
  3. ارائه‌ی مجوز دسترسی به نوتیفیکیشن
  4. برای نرم‌افزارهایی که می‌خواهید نوتیفیکیشن فعال باشد، یک رنگ خاص انتخاب نمایید (تنها اپلیکیشن‌هایی که انتخاب کرده‌اید، نوتیفیکیشن را نشان می‌دهند)

به منظور خاموش کردن LED نوتیفیکیشن‌ها و باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی، باید روی صفحه دوبار ضربه بزنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید