تحلیلگران می‌گویند که گوشی‌ها آیفون ۲۰۱۹ کسل کننده خواهند بود - تکفارس 
تحلیلگران می‌گویند که گوشی‌ها آیفون ۲۰۱۹ کسل کننده خواهند بود - تکفارس 
تحلیلگران می‌گویند که گوشی‌ها آیفون ۲۰۱۹ کسل کننده خواهند بود - تکفارس 

تحلیلگران می‌گویند که گوشی‌ها آیفون ۲۰۱۹ کسل کننده خواهند بود

ربین قهرمانی
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 22:00
تحلیلگران می‌گویند که گوشی‌ها آیفون ۲۰۱۹ کسل کننده خواهند بود - تکفارس 

اگر از طرفداران سر سخت شرکت اپل و گوشی های آیفون هستید، یک خبر بسیار بدی را برای شما داریم و آن این است که طبق اخبار جدید، تحلیلگران گفته اند که گوشی های آیفونی که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهند شد، بسیار کسل کننده خواهند بود. حال بیایید تا بدانیم دلیل حرف این تحلیلگران چیست؟ با تکفارس همراه باشید.

طبق ادعایی که تحلیلگران به آن پرداخته اند، گوشی های آیفونی که امسال منتشر خواهند شد، بسیار کسل کننده خواهند بود. حال باید بدانیم که دلیل این حرف آنان چیست و چرا درباره این شرکت عظیم گوشی سازی آمریکایی چنین حرفی را زده اند. همانگونه که می دانید، شرکت اپل قصد دارد که امسال گوشی های خود را تا اواخر سال جاری عرضه کند و تنها تغییراتی که این گوشی ها به خود دیده اند تغییر ماژول دوربین آنان است که به شکل مربعی در آمده است و به سه دوربین ارتقا پیدا کرده است. حال باید گفت که آیا سایر بخش های این گوشی نیز به همان اندازه رشد داشته اند یا فقط می توان روی دوربین این گوشی حساب کرد.

تحلیلگران شرکت Mizuho Securities میگویند که گوشی های امسال اپل علیرغم اینکه در زمینه دوربین و تراشه تغییراتی را به خود دیده اند و از تراشه A13 بهره می برند، اما این گوشی ها از جنس گوشی های نسل قدیم خود هستند و هیچ چیز جدیدی به جز موارد مذکور در آن وجود ندارد. همچنین ادامه داده اند که این دوربین ها درست است که در زمینه تصویر برداری، پیشرفت کرده اند اما ما هنوز هیچ خبری را در مورد تغییر در سایر بخش های آن نشیند ایم.

از اخبار قدیمی در مورد گوشی های امسال چنین برداشت میشود کرد که گوشی های امسال اپل در دو مدل با نمایشگر OLED و یک مدل با نمایشگر LCD عرضه خواهند شد و این الگو همانند سال قبل است که دو مدل را با نمایشگر OLED و یک مدل را با نمایشگر LCD عرضه کرد. همچنین گفته می شود که اپل، لمس سه بعدی را از گوشی های خود حذف خواهد کرد. در ادامه سخن یکی از تحلیلگران را خواهیم خواند.

ما انتظار داریم آیفون های سال ۲۰۱۹ بدون تغییرات گسترده‌ای عرضه شوند. ما فکر می‌کنیم آیفون‌ ها هر ۲ سال یک بار با یک سبک طراحی و با قابلیت‌ هایی یکسان روانه‌ی بازار می شوند که این مورد، اتفاق بسیار یکتایی در بین شرکت‌های گوشی‌سازی جهان است.

همانگونه که می دانید، گوشی های اپل از قیمت بسیار زیادی برخوردار هستند و در این وضع اقتصادی، قیمت این گوشی ها چندین برابر بیشتر خواهند شد و اینطور که به نظر می رسد، این گوشی های امسال تغییرات زیادی را مشمول نمی شوند و فقط در چندین مورد خاص تغییر می کنند. حال باید دید که این گوشی ها ارزش خرید را دارا هستند.

نظر شما کاربران همیشگی تکفارس چیست؟ آیا این گوشی ها می توانند نیازهای امروزه ما را برآورده کنند و بهتر از سالیان پیش بدرخشند، به گونه ای کاربران گوشی های خود را برای خرید این گوشی بفروشند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و کانال تکفارس در تلگرام و پیج اینستاگرام تکفارس را دنبال کنید و نظرات خود را در آنجا نیز با در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید