اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ در گوشی‌های اندروید و iOS - تکفارس 
اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ در گوشی‌های اندروید و iOS - تکفارس 
اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ در گوشی‌های اندروید و iOS - تکفارس 

اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ در گوشی‌های اندروید و iOS

پوریا اسدی
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 21:00
اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ در گوشی‌های اندروید و iOS - تکفارس 

با کمک اسکایپ شما می‌توانید صفحه‌ی نمایش خود را با استفاده از نسخه دسک تاپ نرم افزار با دیگران به اشتراک بگذارید و از ۵ ژوئن می‌توانید همین کار را در دستگاه‌های اندروید و iOS انجام دهید.

برای استفاده از ویژگی جدید، بر روی دکمه “…” در پایین سمت راست صفحه نمایش در طول یک تماس ضربه بزنید و سپس دکمه اشتراک گذاری صفحه نمایش ظاهر می‌شود. هنگامی‌ که آن را اجرا می‌کنید، می‌توانید از صفحه نمایش چت اسکایپ استفاده نموده و صفحه‌های دیگران را در گوشی خود مشاهده کنید.

اسکایپ در پست اعلام راه اندازی این سرویس گفت:

چه شما یک جلسه ناگهانی داشته باشید و چه پدرتان نمی‌داند که چگونه از تلفن خود استفاده کند – به اشتراک گذاری صفحه نمایش در اندروید و iOS به شما این امکان را می‌دهد تا از هر کجا بتوانید مشکل را برطرف کنید.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش برای تلفن همراه با آخرین نسخه اسکایپ در اندروید و دستگاه‌های با  iOS 12 و بالاتر امکان‌پذیر است.

این شرکت همچنین از این فرصت  برای برجسته کردن رابط تماس جدید خود برای تلفن همراه به منظور ساده سازی چت‌های ویدیویی استفاده نموده است. به این معنی که با ضربه زدن روی صفحه نمایش، تمام کنترل‌های تماس برای یک تماس تمام صفحه حذف خواهد شد و دوباره ضربه بر روی صفحه، تمام کنترل‌ها را بر می‌گرداند. در نهایت، از منوی “…” اکنون نه تنها به اشتراک گذاری صفحه نمایش دسترسی دارید بلکه همچنین امکان ضبط صدا و اجرای زیرنویس را نیز میسر شده است.

تغییرات  اسکایپ

اسکایپ در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد و یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های چت ویدئویی است که حدود ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد.

پس از آنکه مایکروسافت با ۸٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ آن را تصاحب نمود، تیم آن به طور پیوسته ویژگی‌های جدید را در رقابت با فیسبوک مسنجر، واتس اپ و دیگر برنامه‌های پیام رسانی و رسانه‌های اجتماعی که خدمات چت را ارائه می‌دهند، اضافه کرده است.

با این حال، طراحی مجدد برنامه جدید تلفن همراه اسکایپ در سال ۲۰۱۷ باعث  بوجود آمدن شکایات بسیاری از طرف کاربران شد که در نهایت شرکت را متقاعد ساخت تا برخی از ویژگی‌های غیر معمول را به نفع رابط ساد‌ه‌تر کنار بگذارد.

در چند ماه گذشته این برنامه توجه خود را به اضافه کردن قابلیت‌های عملی بیشتر معطوف نموده و اخیرا محدودیت تماس گروهی از ۲۵ به۵۰ شرکت کننده در نسخه دسکتاپ اسکایپ گسترش یافته است.

ضبط مکالمه داخلی در اسکایپ و همچنین زیرنویس‌های زنده، تماس ویدیویی HD و پنل اعلانات هم به روز شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که اخیرا راه اندازی شده ، گزینه ای برای پاک کردن پسزمینه به منظور گفتگوهای ویدیویی بدون حواس پرتی است، چیزی که بسیاری از کارکنان بدنبال آن هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید