ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد

علی اسکندری
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - 23:00
ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

ویوو یکی از بهترین‌های بخش گوشی‌های هوشمند است و مدل‌های گوناگونی در طی یک سال معرفی می‌کند. این گوشی‌های قابلیت‌های زیادی دارند و عمدتا از طراحی‌های مدرنی بهره می‌برند. یکی از همین گوشی‌ها که به‌تازگی معرفی شده، ویوو NEX S است که ویژگی‌های جذابی دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

ویوو NEX S یکی از بهترین گوشی‌های بازار است و تکنولوژی‌های زیادی درون آن قرار گرفته. اما یکی از نقاط ضعف این گوشی، اندروید ۸٫۱ بود که در زمان معرفی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. ولی خبر خوب این است که ویوو NEX S به‌زودی به‌روزرسانی اندروید پای یا همان ۹ را دریافت خواهد کرد. اندروید ۹ قابلیت‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها کاهش اعمال پس‌زمینه است. به این ترتیب هر برنامه‌ای نمی‌تواند در پس‌زمینه به جمع‌آوری اطلاعات بپردازد و باتری را مصرف کند. اندروید ۹ آن‌ها را کنترل خواهد کرد و نمی‌گذارد هر منبعی را مصرف کنند و طول عمر باتری را کم‌تر و کم‌تر کنند. ویژگی دیگر اندروید پای، حریم خصوصی آن است. این اولین بار است که سیستم‌عامل گوگل تا این حد به حریم خصوصی اهمیت می‌دهد. در گذشته هر برنامه‌ای می‌توانست اطلاعات دل‌خواه خود را حتی بدون دخالت و اجازه شما بگیرد و برای سرور بفرستد. اما حالا تنها باید از شما اجازه بگیرد و در این صورت نیز اندروید پای اجازه جداکثر به آن نمی‌دهد و به آن هشدار خواهد داد که بیش‌تر از حد از اطلاعات برداشت نکند. به‌طور کلی اندروید پای قابلیت‌های زیادی دارد که بخشی از آن‌ها را در بالا ذکر کردیم. اما آیا با ویوو NEX S آشنا هستید؟ قابلیت‌های آن را می‌شناسید؟ اگر دنبال جواب سوال‌های‌تان است. پس حتما ادامه مطلب را بخوانید.

ویوو NEX S به‌زودی اندروید پای را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

ویوو NEX S یکی از گوشی‌های زیبا و مدرن بازار است. این گوشی هوشمند اهل کشور اژدها (!) از یک طراحی کم‌حاشیه بهره می‌برد و نوارهای باریکی اطراف صفحه‌نمایش آن دیده می‌شوند. اگر بخواهیم راستش را بگوییم، این نوارها با کمک دوبین مکانیکی تا این حد نازک شده‌اند. در واقع دوربین سلفی درون دستگاه قرار دارد و در زمان‌های مشخص (مثل باز کردن برنامه دوربین) از دستگاه سریعا بیرون می‌آید تا عکس بگیرد. عملکرد مکانیکی این دروبین بسیار عالی‌ست و هیچ‌ وقت دچار لگ نمی‌شود. از طرفی این بخش می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند و به این سادگی‌ها دچار ضربه و آسیب نخواهد شد. پس نگران هیچ چیزی نباشید! ویوو NEX S یکی از اولین گوشی‌هایی بود که از حس‌گر اثر انگشت در نمایشگر برخوردار بود. برخلاف دیگر گوشی‌ها، این سنسور در ویوو NEX S در زیر صفحه قرار داده شده تا راحت تر با آن کار کنید و دستگاه را باز نمایید. ویوو NEX S همچنین یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌هاست. نمایشگر تقریبا ۶.۶ اینچی گوشی تمامی برنامه‌ها را به‌صورتی جذاب نشان می‌دهد و برای دیدن فیلم بسیار عالی است. همچنین برای اجرای بازی و کار کردن با برنامه‌های مختلف. اما چیزی که این نمایشگر را منحصربه‌فرد کرده، تکنولوژی ساخت آن است. ویوو NEX S به نمایشگری از خانواده اولد مجهز است که آن را جذاب‌تر از قبل می‌کند. این صفحه مصرف بسیار کمی از باتری دارد و روشنایی خوبی دارد تا در زیر نور مستقیم خورشید هم بتوانید متن‌ها را بخوانید و به بازی کردن مشغول شوید.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید