گوشی ویوو V30 Pro با سخت‌افزار قدرتمند در راه است - تکفارس 
گوشی ویوو V30 Pro با سخت‌افزار قدرتمند در راه است - تکفارس 
گوشی ویوو V30 Pro با سخت‌افزار قدرتمند در راه است - تکفارس 

گوشی ویوو V30 Pro با سخت‌افزار قدرتمند در راه است

افشین نوری
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 08:28
ویوو V30

ویوو خود را برای معرفی یک گوشی قدرتمند با نام V30 Pro آماده می‌کند و به نظر می رسد این گوشی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

ویوو قبلا گوشی‌های V30 و V30 لایت را معرفی کرده و حالا قصد دارد سومین عضو این مجموعه را روانه بازار کند.

گوشی ویوو V30 Pro به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه ۸ هسته‌ای دایمنسیتی ۸۲۰۰ با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز و ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

این گوشی امتیاز ۱۰۴۵ را در تست تک‌هسته‌ای و امتیاز ۳۶۳۷ را در تست چندهسته‌ای کسب کرده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم پوکو ایکس ۶ پرو که مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا است در گیک‌بنچ امتیاز ۱۲۳۹ را در تک‌هسته‌ای و ۴۱۸۹ را در چندهسته‌ای دریافت کرده است.

انتظار می‌رود ویوو V30 Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت باشد.

vivo-v30-pro

گفتنی است گوشی ویوو V30 اخیرا در بازارهای جهانی با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و یک باتری بزرگ معرفی شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۰p و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت بهره می‌برد و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود دارد.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ با استفاده از پروسه ۴ نانومتری ساخته شده و هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۲۰ دارد. ویوو V30 در چهار نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت قابل دسترس است.

ویوو V30 اولین گوشی دنیا با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E است که سایز ۱/۱.۵۵ اینچی دارد. دوربین فوق‌عریض آن نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است. همچنین در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار وجود دارد.

یکی از ارتقاهای اصلی ویوو V30 نسبت به نسل قبلی، باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۸۰ واتی FlashCharge پشتیبانی می‌کند و آن را به باریک‌ترین گوشی ویوو با چنین باتری قدرتمندی تبدیل می‌کند. ضخامت آن تنها ۷.۵ میلیمتر است.

ویوو V30 از رابط کاربری Funtouch 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و ویوو وعده‌ پشتیبانی نرم افزاری حداقل ۴ ساله را داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید