گوشی ویوو Y200 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ویوو Y200 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ویوو Y200 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ویوو Y200 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

افشین نوری
۲ خرداد ۱۴۰۳ - 15:00
ویوو Y200 Pro

ویوو از جدیدترین گوشی خود با نام Y200 Pro رونمایی کرده است که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است.

ویوو Y200 Pro از یک صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل بریدگی پانچ‌هول و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

این گوشی دو دوربین در پشت خود دارد که عبارتند از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی. همچنین پنل پشتی آن برای نسخه سبز رنگ دارای پوشش شیشه‌ای مات و برای نسخه مشکی‌ رنگ دارای پوشش ماسه‌ای با مواد نانو مقاوم در برابر خش و لک است.

انرژی ویوو Y200 پرو را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از طریق درگاه USB-C با سرعت شارژ ۴۴ وات تامین می‌کند و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل Funtouch 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP54 است.

ویوو Y200 پرو در حال حاضر به قیمت ۲۴۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار / ۲۷۵ یورو) برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی از طریق وب‌سایت رسمی ویوو، فروشگاه آنلاین Flipkart و فروشگاه‌های خرده‌فروشی هند قابل خرید است.

ویوو همچنین به تازگی از گوشی Y200 با مشخصات جذاب رونمایی کرده است که بالاتر از دو مدل Y200t و Y200 GT قرار می‌گیرد.

گوشی ویوو Y200 اندازه‌ای به ابعاد ۱۶۴.۳۶ میلیمتر طول، ۷۴.۷۵ میلیمتر عرض و ۷.۷۵ تا ۷.۶۱ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن برابر با ۱۸۷ تا ۱۹۰ گرم است. این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۷۸ اینچی در کنار رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

در پنل جلویی گوشی ویوو Y200 یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در قاب پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارند. گوشی جدید ویوو همچنین از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار است و به همراه ۸ / ۱۲ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸/ ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید