گوشی ویوو V30 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
گوشی ویوو V30 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
گوشی ویوو V30 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

گوشی ویوو V30 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 15:33
ویوو V30

گوشی جدی ویوو V30 برای بازارهای جهانی معرفی شده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و یک باتری بزرگ است.

ویوو V30 از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۰p و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت بهره می‌بر و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود دارد.

ویوو V30

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ با استفاده از پروسه ۴ نانومتری ساخته شده و هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۲۰ دارد. ویوو V30 در چهار نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت قابل دسترس خواهد بود.

ویوو V30

ویوو V30 اولین گوشی دنیا با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E است که سایز ۱/۱.۵۵ اینچی دارد. دوربین فوق‌عریض آن نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است. همچنین در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار وجود دارد.

ویوو V30

یکی از ارتقاهای اصلی ویوو V30 نسبت به نسل قبلی، باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۸۰ واتی FlashCharge پشتیبانی می‌کند و آن را به باریک‌ترین گوشی ویوو با چنین باتری قدرتمندی تبدیل می‌کند. ضخامت آن تنها ۷.۵ میلیمتر است.

ویوو V30 از رابط کاربری Funtouch 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و ویوو وعده‌ پشتیبانی نرم افزاری حداقل ۴ ساله را داده است.

ویوو V30

این گوشی در چهار رنگ با طرح‌های متفاوت در پشت ارائه شده و رنگ Bloom White دارای طرح ۳D Petal Pattern، رنگ Waving Aqua دارای طرح Rippling Magnetic Particle، رنگ Lush Green دارای حالت تغییر رنگ و رنگ Lush Green دارای شیشه Fluorite AG است.

ویوو V30

این گوشی در بیش از ۳۰ کشور از جمله هند، اندونزی، تایلند، مالزی، هنگ کنگ، سنگاپور، پاکستان، مصر و امارات عرضه خواهد شد و قرار است قیمت و زمان عرضه آن برای هر بازار به‌زودی اعلام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید