افشای مشخصات قدرتمندترین گوشی تاشو اندرویدی دنیا - تکفارس 
افشای مشخصات قدرتمندترین گوشی تاشو اندرویدی دنیا - تکفارس 
افشای مشخصات قدرتمندترین گوشی تاشو اندرویدی دنیا - تکفارس 

افشای مشخصات قدرتمندترین گوشی تاشو اندرویدی دنیا

افشین نوری
۹ بهمن ۱۴۰۲ - 08:20
X Fold 3

ویوو خود را برای معرفی گوشی‌‌های تاشدنی‌ X Fold 3 آماده می‌کند و به نظر می‌رسد که ما با قدرتمندترین گوشی‌ تاشو دنیا روبرو خواهیم بود.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، دو گوشی ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro به تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهزخواهند شد. به این ترتیب X Fold 3 Pro می‌تواند لقب قوی‌ترین گوشی‌ تاشو دنیا را به خود اختصاص دهد.

ویوو X Fold 3 Pro همچنین دارای قابلیت‌های مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، شارژ بی‌سیم و دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. بر اساس گزارش امروز، گوشی‌های سری ویوو X Fold 3 احتمالا در ماه مارس (اسفند) معرفی خواهند شد.

ویوو سال گذشته گوشی تاشو ویوو ایکس فولد پلاس را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی شد که نسخه ارتقایافته ویوو ایکس فولد بود.

ویوو ایکس فولد پلاس از یک نمایشگر داخلی ۸.۰۳ اینچی با رزولوشن ۲K و یک نمایشگر خارجی ۶.۵۳ اینچی FHD+ استفاده می‌کند و هر دو نمایشگر از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. این گوشی می‌تواند در زوایای مختلف از جمله ۳۰، ۹۰ و ۱۲۰ درجه خم بشود.

این گوشی در بخش دوربین از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل یک بریدگی هول پانچ استفاده می‌کند و در پنل پشت خود از چهار دوربین بهره می‌برند که عبارتند از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پرتره ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی.

قلب تپنده ویوو ایکس فولد پلاس تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس است که در کنار حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عمل می‌کند. این گوشی مجهز به باتری ۴۷۳۰ میلی‌آمپرساعت است که با سرعت ۸۰ وات شارژ شده است.

ویوو ایکس فولد پلاس دارای قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید