به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود - تکفارس 
به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود - تکفارس 
به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود - تکفارس 

به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود

علی اسکندری
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - 22:00
به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود - تکفارس 

میزو یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است و به‌تازگی محصولات جذابی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال در کشور چین محسوب می‌شود که محصولات مقرون‌به‌صرفه و با ارزش خرید بالا تولید می‌نماید. اخیرا میزو اعلام نموده که گوشی جدید این شرکت در رنگ‌های جدیدی تولید خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

طراحی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر یک از گوشی‌های هوشمند است و برای همین میزو هم برای گوشی جدید از طراحی مدرن و زیبایی بهره گرفته. این طراحی مدرن به رنگ‌های دستگاه نیز ارتباط دارد. از این رو شرکت چینی‌تباز اقدام به طراحی رنگ‌های زیبایی برای Note 9 کرده. این رنگ‌ها در زاویه‌های مختلف و با تغییر زاویه دید کاربر تغییر خواهند کرد و یک طیف را پوشش می‌دهند. برای مثال در Note 9 طیف آبی و بنفش در نظر گرفته شده که زیبایی بی‌حد و حصری به گوشی چینی می‌دهد. اما موضوع در این‌جا تمام نمی‌شود. در بخش جلویی گوشی هوشمند نوارهای باریکی در اطراف صفحه دیده می‌شود و میزو برای Note 9 طراحی حفره‌ای را در نظر گرفته. این طراحی مدرن در اکثر گوشی‌های جدید و ۲۰۱۹ دیده می‌شود و کار با گوشی را راحت‌تر می‌کند. نسبت تصویر نزدیک به ۱۸:۹ هم فراهم شده که طول گوشی را افزایش داده و از عرض آن کاسته است. اما این چه فایده‌ای دارد؟ این موضوع باعث می‌شود تا گوشی خوش‌دست‌تر باشد و بهتر در گودی دستان شما جای بگیرد. چیزی که در گوشی‌های قدیمی دیده نمی‌شد و برای همین نمی‌توانستیم آن‌ها را خوش‌دست بنامیم! صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی Note 9 به کیفیت FullHD مجهز است تا پیکسل‌های صفحه را نبینید. متاسفانه صفحه‌نمایش از نوع LCD است و این فن‌آوری برخلاف سری‌های OLED روشنایی کم‌تری دارد و رنگ‌های مرده‌ای ارائه می‌دهد. امید داشتیم میزو از صفحه بهتری در Note 9 بهره می‌برد و برای کاهش قیمت نیز اندازه آن را کم‌تر می‌کرد. البته باید قیمت را هم در نظر گرفت. Note 9 با قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو به بازار عرضه شده که مقدار بسیار کم‌تری از گوشی‌های رقیب کره‌ای است که به نمایشگر OLED مجهز هستند.

به‌زودی میزو Note 9 در رنگ‌های جدید تولید می‌شود - تکفارس 

پردازنده برای گوشی‌ها اهمیت زیادی دارد. Note 9 نیز از تراشه‌ای از شرکت آمریکایی و معتبر کوآلکام بهره می‌برد که قدرت خوبی دارد. این پردازنده نسبتا توان‌مند می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را اجرا کند و فقط نباید از آن انتظار زیادی داشته باشید. از آن‌جا که Note 9 نمی‌توانید آسفالت ۹ را به‌خوبی گلکسی S10e اجرا کند و گه‌گاه کندی سرعت در آن‌ها دیده خواهد شد. اما میزو این موضوع را در قسمت حافظه جبران کرده. Note 9 مثل بیش‌تر گوشی‌ها در نسخه‌های متفاوتی به بازار عرضه شده و شاید در آینده مدل‌های بیش‌تری از آن رونمایی شود. اما فالا این گوشی در ۴ نسخه به‌فروش می‌رسد که در گران‌ترین آن تقریبا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم دریافت می‌کنید. پس نگران هیچ چیزی نباشید و بدون استرس از خطای کمبود حافظه به دانلود فایل‌ها بپردازید. ۶ گیگابایت رم هم اجازه نصب و اجرای برنامه‌های زیادی را به شما می‌بخشد. در هر صورت Note 9 شما را همراهی می‌کند. چه یک گیمر باشید یا یک کاربر معمولی. Note 9 کاربران را ناامید نمی‌کند و حالا که در رنگ‌های جدید عرضه شده، به موبایل جذابی نیز تبدیل شده است.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید