عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند میزو - تکفارس 
عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند میزو - تکفارس 
عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند میزو - تکفارس 

عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند میزو

حامد شهرزاد
۱ دی ۱۳۹۹ - 22:01
Meizu-Flyme-8-Android-11

شرکت میزو یکی از قدیمی‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی است اما برخلاف رقبای خود، در خارج از کشور خود حضور فعالی ندارد. اگر تاکنون نمی‌دانستید، گوشی‌های این برند یک پوسته سنگین اندروید به نام Flyme را اجرا می‌کنند. این پوسته برای اولین بار برای به دست آوردن ویژگی‌های خاصی شناخته شده است که امروزه بسیار معمول است. متأسفانه این شرکت به دلیل به‌روزرسانی بسیار دیرهنگام نسخه اصلی اندروید بدنام است اما خوشبختانه ممکن است این روند به‌زودی تغییر کند.

اوایل امروز، حساب رسمی ویبو از Flyme تیزر تبلیغاتی خاصی را منتشر کرد. طبق این پست، این شرکت ممکن است فردا یعنی سه‌شنبه ۲ دی (۲۲ دسامبر) ساعت ۱۱:۱۱ به‌وقت محلی اطلاعاتی در مورد اندروید ۱۱ برای تلفن‌های هوشمند خود فاش کند.

Android 11

البته ممکن است این برند بتواند برنامه اندروید ۱۱ بتا خود را برای گوشی‌های هوشمند شاخص خود یعنی میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو اعلام کند. شاید و در یک ابتکار عمل بتواند مدل‌های دیگری را نیز شامل این به‌روزرسانی کند زیرا برنامه بتا برای به‌روزرسانی عمده قبلی به‌طور هم‌زمان برای چندین دستگاه شروع شد.

به‌هرحال، خوب است که میزو در حال عرضه به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود است زیرا این شرکت فقط در اواخر ماه مه شروع به عرضه اندروید ۱۰ (Flyme 8.1) به گوشی‌های خود کرده است. این هشت ماه پس‌ازآن است که گوگل به‌طور رسمی اندروید ۱۰ را در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد. به‌غیراز نسخه Flyme جدید، همچنین انتظار می‌رود که این شرکت اولین ساعت هوشمند مناسب خود را با نام میزو واچ تا پایان ماه جاری آغاز به کار کند چراکه گزارش شده است که این شرکت در حال تولید انبوه ساعت هوشمند جدید خود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید