نوکیا ۲V با اندروید گو به وریزان رسید - تکفارس 
نوکیا ۲V با اندروید گو به وریزان رسید - تکفارس 
نوکیا ۲V با اندروید گو به وریزان رسید - تکفارس 

نوکیا ۲V با اندروید گو به وریزان رسید

حسین چوبین
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
نوکیا ۲V با اندروید گو به وریزان رسید - تکفارس 

وریزان تنها نام این گوشی را از نوکیا ۲V به نوکیا ۲٫۱ تغییر داد و این گوشی را با شبکه خود عرضه کرد. این گوشی با نسخه اندروید گو عرضه شده و قیمت اعلام شده آن فقط ۶۹٫۹۹ دلار می‌باشد.

پردازنده مدل پایه این گوشی اسنپ دراگون ۴۲۵ بوده که این پردازنده دارای چهار هسته است و در مجموع می‌تواند تا ۱٫۴ گیگاهرتز را پشتیبانی کند. همچنین حافظه رم این گوشی ۱ گیگابایت است. نوکیا ۲V اندروید نسخه ۸٫۱ اریو (نسخه گو) را به صورت پیش فرض داشته و برخی نرم افزار های خانواده گو هم به صورت پایه بر روی این گوشی موجود است. برای مثال می‌توان به برنامه های جمیل گو، مپز گو و یوتیوب گو اشاره کرد. حافظه این گوشی هم ۸ گیگابایت است که با استفاده از اسلات مربوطه می‌توانید این میزان را به ۱۲۸ گیگابایت هم ارتقاء دهید.

صفحه نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچ با کیفیت HD بوده و می‌تواند تصاویر را به نسبت ۱۶:۹ نمایش دهد. هیچ نوع دکمه یا حسگر اثر انگشتی هم در این گوشی وجود ندارد. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با یک پورت میکرو یو اس بی با توان حدودا ۱۰ وات شارژ می‌شود. به علاوه موارد بالا دو اسپیکر هم در این گوشی موجود بوده که به نسبت کیفیت بالایی دارد و وجود آن در گوشی با چنین قیمتی کمی نادر است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با نوکیا ۲V یا نوکیا ۲٫۱ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید