گوشی های هوشمند نوکیا به آمریکا شمالی منتقل شدند - تکفارس 
گوشی های هوشمند نوکیا به آمریکا شمالی منتقل شدند - تکفارس 
گوشی های هوشمند نوکیا به آمریکا شمالی منتقل شدند - تکفارس 

گوشی های هوشمند نوکیا به آمریکا شمالی منتقل شدند

حسین چوبین
۷ بهمن ۱۳۹۷ - 19:00
گوشی های هوشمند نوکیا به آمریکا شمالی منتقل شدند - تکفارس 

درحال حاضر شما می‌توانید چندین گوشی هوشمند نوکیا را در آمریکا پیدا کنید اما اگر امکان خرید این گوشی ها از هر جایی امکان پذیر نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ در اینجا یک خبر خوب برای شما داریم. HMD Global با دو شرکت وریزان و کریکت همکاری یا به نوعی قرار دادی مشارکتی بسته و به زودی محصولات نوکیا را با تخفیف ها و شرایط ویژه به کاربران کانادایی عرضه خواهد کرد.

این خبر خوشحال کننده بود. اما  از این بخش خبر شاید خیلی همانند بخش اول جذاب نباشد؛ بیشتر این گوشی‌ها همگی دارای کیفیت‌هایی پایین هستند. درواقع یکی از گوشی‌هایی که شامل این برنامه نوکیا می‌شود نوکیا ۲V بوده که با نام جدید نوکیا ۲٫۱ و توسط وریزان از ۳۱ ژانویه برای فروش قرار گرفته است.

قرار است تمامی این گوشی ها با نام خود نوکیا عرضه شوند و تا پایان ماه مارس به طور کامل در شمال آمریکا برای فروش قرار بگیرند. اما شرکت کریکت نوکیا ۳٫۱ پلاس را از امروز برای فروش موجود کرد؛ و اکنون شما می‌توانید آن را با قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار تهیه کنید.

در پایان قصد داریم توضیحات مختصری درمورد نوکیا ۲٫۱ ارائه دهیم. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بوده و دارای پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵ می‌باشد. همچنین این گوشی دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی؛ باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید آن هم اوریو ۸٫۱ Go Edition می‌باشد.

نوکیا ۳٫۱ پلاس عرضه شده توسط این شرکت دارای پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۹ بوده که از نوع نا محبوب پردازنده مدیاتک هلیو p22 می‌باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی +HD، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است؛ اندروید این گوشی ۹ پای بوده، باتری آن ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دو دوربین اصلی این گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی می‌باشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این طرح فروش جدید نوکیا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید