اضافه شدن پشتیبانی از ۶۰fps در Asphalt 9 برای آیفون XS و XR - تکفارس 
اضافه شدن پشتیبانی از ۶۰fps در Asphalt 9 برای آیفون XS و XR - تکفارس 
اضافه شدن پشتیبانی از ۶۰fps در Asphalt 9 برای آیفون XS و XR - تکفارس 

اضافه شدن پشتیبانی از ۶۰fps در Asphalt 9 برای آیفون XS و XR

میر مهدی حامی
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - 18:00
اضافه شدن پشتیبانی از ۶۰fps در Asphalt 9 برای آیفون XS و XR - تکفارس 

Gameloft نسخه جدیدی از Asphalt 9: Legends را منتشر کرده است که شامل یک رویداد جدید، یک حالت بازی جدید و چهار خودرو جدید می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

رویداد بزرگ بوگاتی شیرون اجازه می‌دهد تا شما هر روز در رویدادهای جدیدی برای باز کردن قفل خودرو رقابت کنید. ویژگی Slipstream جدید اکنون به شما امکان می‌دهد که با قرارگیری در پشت اتومبیل‌های دیگر نیترو بار خود را شارژ کنید اما در صورتی که شما در جلوی ماشین‌های دیگر باشید آن‌ها نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند. این به روزرسانی SIN R1 550، Genty Akylone، Maserati Alfieri و McLaren 570S کوپه را به فهرست اتومبیل‌های موجود اضافه می‌کند.

این ویژگی‌ها در سیستم عامل‌های مختلف موجود است. با این حال، این بازی تنها در آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR در ۶۰fps اجرا می‌شود و هیچ تنظیماتی برای آن وجود ندارد، در واقع این بازی همیشه در ۶۰fps در این دستگاه‌ها اجرا خواهد شد. قبلا، حالت ۶۰fps تنها منحصر به نسخه ویندوز ۱۰ این بازی بود. لازم به ذکر است که این حالت در حال حاضر برای پلتفرم اندروید موجود نیست.

هنگامی که این بازی را در آیفون XR آزمایش کردیم با عملکرد بسیار عالی مواجه شدیم. این بازی به خودی خود فوق العاده است و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه باعث می‌شود که حتی بهتر نیز به نظر برسد. این نسخه همچنین دارای گیم پلی مفهومی است و نرخ فریم روان‌تر، بازی را پاسخگوتر می‌کند که از آنجا که این بازی دارای حالت چند نفره آنلاین رقابتی است بسیار مهم خواهد بود. نرخ فریم ۶۰fps در واقع به شما یک مزیت گیم پلی را نسبت به بازیکنان در دستگاه‌های دیگر می‌دهد.

در مقایسه با بروزرسانی فورتنایت که اخیرا مورد آزمایش قرار گرفته است، آسفالت ۹ دارای مشکلات مربوط به گرما نامطلوب نیست و کاملا درست کار می‌کند. بروزرسانی فورتنایت باعث داغ شدن دستگاه در حالت ۶۰fps بازی می‌شد که به موجب آن دستگاه با افت فریم مواجه می‎شد.

به هرحال امیدواریم تا روند به‌روزرسانی‌های پشتیبانی از ۶۰fps ادامه دار بوده و به بازی‌های بیشتری گسترش پیدا کند.

آیا شما هم این بازی را در حالت ۶۰fps بازی کرده‌اید؟ دیدگاه و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید