لو رفتن تصاویر سری لایت گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 
لو رفتن تصاویر سری لایت گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 
لو رفتن تصاویر سری لایت گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 

لو رفتن تصاویر سری لایت گوگل پیکسل ۳

امیر محمد مریخی
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 16:00
لو رفتن تصاویر سری لایت گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 

سونی، اکسپریا XZ2 Compact را دارد، اپل، آیفون XR و سامسونگ به زودی گلکسی S10 Lite را عرضه خواهد کرد، اما بر اساس گزارشات این دستگاه‌ها به زودی با رقابت سنگینی از طرف سری لایت گوگل پیکسل رو به رو خواهند شد.حالا تصاویری از این تلفن‌های هوشمند جدید گوگل، توسط وبسایت ۹۱Mobiles به بیرون درز پیدا کردند.

بر خلاف پیکسل ۳ و پیکسل XL که در طراحی پنل جلوی آنها تفاوت‌های به چشم می‌خورد، مدل‌های سری لایت از همه نظر به غیر از اندازه، طراحی یکسانی خواهند داشت. از این رندرهای فاش شده اینطور برداشت می‌شود که هر دو مدل از طراحی پیکسل ۳ اما با صفحه‌ بدون ناچ برخوردار هستند. ولی در عوض صفحات ۵٫۵ و ۶ اینچی این تلفن‌ها به خاطر وجود لبه‌های زخیم‌تر در دور تا دورشان، دارای نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ می‌باشند.

برای جبران شدن این افزایش اندازه در لبه‌ها، گوگل یکی از بلندگوهای جلوی گوشی و دوربین زاویه عریض سلفی را حذف کرده است.

با نگاهی به پشت تلفن‌ها متوجه می‌شویم که هم پیکسل ۳ لایت و هم پیکسل XL لایت از جدیدترین طراحی دو رنگ گوگل بهره‌ می‌برند اما این کمپانی در جهت کاهش قیمت این تلفن‌ها پنل شیشه‌ای پشتی را با پنلی از جنس پلی‌کربنات که ارزان‌تر است عوض کرده. ولی حسگر اثر انگشت و دوربین به همان شکلی در که پیکسل ۳ وجود داشتند در این تلفن‌ها نیز ثابت مانده‌اند اما این بار یک برامدگی در قسمت دوربین به چشم می‌خورد.

به جز این‌ها، تلفن‌های هوشمند سری لایت از پورت USB-C و پورت ۳٫۵ میلی متری صدا نیز پشتیبانی می‌کنند، یک بلند گوی دوم نیز در پایین گوشی قرار دارد، وجود جک ۳٫۵ میلی متری کمی تعجب برانگیز است چرا که گوگل این پورت را در پرچمداران خود به کار نبرده بود.

بر اساس شایعات گذشته، پیکسل ۳ لایت و پیکسل XL لایت قرار است از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده کنند و در کنار آن از ۴ گیگ حافظه رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی بهره ببرند. همه‌ی این قطعات توسط یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری تغذیه می‌شوند و اندروید ۹ میزبان این تلفن است. گرچه که باتری مدل XL هنوز تایید نشده و این ظرفیت مربوط به مدل معمولی است.

انتظار می‌رود این دو تلفن به صورت رسمی در سال ۲۰۱۹ و احتمالا در نمایشگاه CES یا MWC معرفی شوند. در مورد قیمت نیز شایعات فراوانی وجود دارد و احتمال می‌رود مدل معمولی قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار داشته باشد و مدل XL چیزی حدود ۶۰۰ دلار.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید