نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس 
نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس 
نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس 

نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند

حسین چوبین
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 19:00
نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس 

شرکت جهانی HMD قرار است فردا گوشی جدید نوکیا را در دبی، امارات متحده عربی معرفی کند. به نظر می‌رسد که نوکیا این دو گوشی یعنی نوکیا ۳٫۱ پلاس و نوکیا ۵٫۱ پلاس را برای بازار جهانی عرضه کند. این دو دستگاه ابتدا در بازار خرده فروشی هلند ظاهر شدند که قیمت و حافظه آن ها برای اتحادیه اروپا کاملا مشخص شد. نوکیا ۳٫۱ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی است و قرار است با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۷۹ یورو عرضه شود. اگر این گوشی باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خود را با میکرو یو‌اس‌بی شارژ نمی‌کرد بدون شک این گوشی یک گزینه بسیار مناسب برای خرید بود.

نوکیا ۵٫۱ پلاس نسبتا کمی کوچک‌تر از مدل قبلی است اما پردازنده قدرتمندتری دارد؛ و حافظه داخلی و حافظه رم این گوشی هم مانند گوشی قبلی (۳۲/۳) می‌باشد. باتری این گوشی هم نسبت به مدل قبلی کمی ضعیف تر است در واقع این گوشی دارای باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی است و پورت مربوط به شارژ این گوشی هم از نوع یو‌اس‌بی سی است. قیمت این گوشی۲۵۹ یورو می‌باشد.

در ادامه  باید گفت هردو گوشی دارای اندروید ۸٫۱ اریو هستند؛ نسخه های قبلی این اندروید دارای مشکلات جزئی که تقریبا می‌توان گفت دردسر ساز بودند را داشت اما با اضافه کردن چند پک و بروزرسانی مختلف این مشکلات تقریبا برطرف شده‌اند. براساس گفته خرده فروشان هلند در باره‌ی زمان تحویل این گوشی گفتند:

       اگر در حال حاضر شما این گوشی را تهیه کنید نهایتا ۲ الی ۴ روز دیگر به دست شما می‌رسد،

و این یعنی این گوشی نهایتا تا پایان این هفته در بازار وجود خواهد داشت.

[highlight] توجه: در زیر عکس هردو گوشی موجود است؛ تصویر سمت چپ ۵٫۱ پلاس و تصویر سمت راست ۳٫۱ پلاس می‌باشد. [/highlight]

نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس نوکیا ۳٫۱ پلاس و ۵٫۱ یک روز قبل از معرفی در اروپا ظاهر شدند - تکفارس 

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید