Asus ROG به هندوستان می‌رود - تکفارس 
Asus ROG به هندوستان می‌رود - تکفارس 
Asus ROG به هندوستان می‌رود - تکفارس 

Asus ROG به هندوستان می‌رود

امیر محمد مریخی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 15:30
Asus ROG به هندوستان می‌رود - تکفارس 

چندی پیش بود که ایسوس تعدادی تلفن همراه هوشمند مقرون به صرفه برای عرضه در بازار هند معرفی کرد اما الآن در حال بردن پرچمدار گیمینگ خود به آنجاست. گوشی گیمینگ ایسوس Rug در ۲۹ نوامبر یعنی پنج شنبه هفته آینده در هند عرضه خواهد شد.

با توجه به شراکت بین ایسوس و Flipkart که مدتی قبل اعلام شد، به احتمال زیاد این تلفن به طور انحصاری فقط از طریق این عرضه کننده قابل خرید خواهد بود. ضمن ایتکه هیچ خبری از قیمت نیست اما با توجه به شرایط می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم.

با توجه به این که قیمت Asus Zenfone 5Z حدود ۲۵ هزار روپیه در هند و ۴۰۰ یورو در ایتالیا می‌باشد بنا قیمت گوشی Rug ۹۰۰ یورو خواهد بود یعنی چیزی بالاتر از ۵۰ هزار روپیه که به نظر حدس درستی باشد؛ دقت کنید که این پول هزینه خرید یک گلکسی اس ۹ است.

این حدس ممکن است کمی خوش بینانه بنظر برسد، چرا که ۹۰۰ یورو معادل ۷۳ هزار روپیه است و علاوه بر آن شما نباید لوازم جانبی تلفن را فراموش کنید، آن قطعات کنترل بهتری برای گیمینگ به شما می‌دهند. لوازمی مانند یک صفحه نمایش دوم یا تعداد زیادی درگاه برای تجربه بازی‌ها بر روی صفحه دسکتاپ از آن جمله می‌باشند. این ویژگی‌‌ها ممکن است خیلی جالب بنظر بیایند اما به همان اندازه هم گران هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید