ایسوس از گوشی های گیمینگ راگ فون ۶D و ۶D Ultimate رونمایی کرد - تکفارس 
ایسوس از گوشی های گیمینگ راگ فون ۶D و ۶D Ultimate رونمایی کرد - تکفارس 

ایسوس از گوشی های گیمینگ راگ فون ۶D و ۶D Ultimate رونمایی کرد

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - 12:53
راگ فون 6D

گوشی‌های ایسوس راگ فون ۶D و ۶D Ultimate معرفی شدند. این گوشی‌ها مجهز به تراشه دایمنسیتی مدیاتک هستند و نسخه جدیدی از گوشی‌های راگ فون ۶ و ۶ پرو محسوب می‌شوند.

راگ فون ۶D و ۶D Ultimate از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس بهره می‌برند، اما در بخش حافظه تفاوت‌هایی با یکدیگر درند. مدل ۶D دارای حداکثر حافظه ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و مدل ۶D Ultimate دارای حداکثر حافظه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت است. ‌

نمایشگر این دو گوشی یک پنل ۶.۷۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است و هر دوی آن‌ها از عمق رنگ ۱۰ بیت و فناوری پیشرفته HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. 

راگ فون 6D

دوربین‌های پشت این گوشی‌ها شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شوند و برای دوربین سلفی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین برای باتری این گوشی‌ها از یک منبع ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است که با سرعت ۶۵ وات شارژ خواهد شد. 

راگ فون 6D

 گوشی‌های راگ فون ۶D و ۶D Ultimate از نظر طراحی تفاوتی با مدل‌های قبلی خود ندارند و در پنل پشتی ۶D Ultimate از یک نمایشگر ROG Vision PMOLED و در پنل پشتی ۶D از یک لوگوی ROG با نور RGB LED استفاده شده است. 

راگ فون 6D

البته مدل ۶D Ultimate از یک فناوری جدید به نام AeroActive برای خنک‌سازی خود بهره می‌برد که این فناوری با متصل کردن یک وسیله جانبی به نام AeroActive Cooler 6 عمل خواهد کرد. این سیستم خنک‌کننده عملکرد بهتری نسبت به سیستم‌های قبلی خود ارائه خواهد کرد.‌

گوشی‌های ایسوس راگ فون ۶D و ۶D Ultimate فقط در یک رنگ خاکستری ارائه شده‌اند و قیمت پایه آن‌ها به‌ترتیب ۷۹۹ و ۱۱۹۹ پوند است. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید