مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد - تکفارس 
مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد - تکفارس 
مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد - تکفارس 

مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد

امیر مریخ
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 12:38
مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد - تکفارس 

مایکروسافت به تازگی یک برنامه رایگان بر اساس سیستم عامل ویندوز را راه اندازی کرده است که  از فن آوری یادگیری ماشینی برای حدس زدن حالت صورت شما در هنگام تقلید از یک ایموجی خاص، استفاده می‌کند. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید. Emoji8 نام نرم افزار جدیدی است که بر این پایه ساخته شده است، این برنامه به شما این اجازهرا می‌دهد تا هر چقدر که دوست داشتید  با تقلید اشکال مختلف ایموجی‌ها سرگرم شوید، این برنامه بر اساس توانایی شما در نمایش درست یک ایموجی به شما یک میزان از امتیاز را اعطاء می‌کند شاید تا اینجای کار شما فکر کنید که خالقان این برنامه تنها قصد طراحی یک برنامه‌ی تفرحی را داشته باشند اما در واقع آن‌ها به افق‌های دورتری می‌اندیشند و این نرم افزار را تنها شروعی برای برنامه‌ی طولانی مدت خود در نظر گرفته‌اند، آن‌ها قصد دارند تا هوش مصنوعی ساخته شده را در این اپلیکیشن تفریحی مورد آزمایش قرار داده تا در آینده با اهداف تشخیص هویت و دیگر ابعاد موجود، این هوش مصنوعی را مورد استفاده قرار دهند.

مایکروسافت به واسطه‌ی ایموجی‌ها، به صورت شما امتیاز می‌دهد - تکفارس 

و اما این نرم افزار چگونه کار می‌کند؟ این نرم افزار در ابتدا به شما یک ایموجی را نشان می‌دهد و شما باید تمام سعی خود را کنید تا چهره‌ی خود را همانند آن ایموجی کنید و در واقع میمیک آن ایموجی را بر روی صورت خود بنشانید، این کار به وسیله‌ی وبکم یا دوربین رومیزی کامپیوتر و یا دوربین لپتاپتان انجام خواهد گرفت. آنگاه نوبت نقش نمایی این اپلیکیشن می‌شود، Emoji8 میمیک صورت شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آنگاه بر اساس نزدیکی اجرای شما به ایموجی نشان داده شده یک امتیاز را در غالب درصد به شما می‌دهد. تمام جذابیت این نرم افزار به اینجا ختم نمی‌شود بلکه Emoji8 به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از میمیک‌هایی که در مقابل دوربین اجراء کردید یک فایل گیف (GIF) بسازید و از آن در شبکه‌های مجازی از جمله توییتر استفاده کنید. اگر بخواهیم این قضیه را از سمت شرکت مایکروسافت ببینیم، آن‌ها با طراحی اپلیکیشن Emoji8 قصد دارند تا توانایی هوش مصنوعی خود را در بخش فن آوری یادگیری ماشینی به نمایش بگذارند، و همچنین قابلیت و سرعت پردازششان را به رخ رقبا بکشند. اما این اپلیکیش از سمت کاربران مصرف کننده‌ی آن، این شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد که شما و دوستانتان سر اینکه کدامتان می‌تواند بهتر ادای ایموجی گربه‌ی گریان را در بیاورد با هم کوری بخوانید(!)

اگر شما هم این احساس را دارید که می‌توانید عینا یک ایموجی را با صد درصد دقت به اجراء درآورید و در این زمینه حرفی برای گفتن دارید پس شروع به گرم کردن عضله‌های صورتتان کنید، چرا که این نرم‌افزاری است که برای شخص شما طراحی شده‌ است. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید