نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد

علیرضا هاشمی
۵ مهر ۱۳۹۷ - 21:00
نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد - تکفارس 

در حال حاضر، تقریبا چیزی وجود ندارد که ما در رابطه با گوشی پرچمدار آتی پنج دوربینه‌ی LG V40 ندانیم. دوباره گفته شده که این گوشی قرار است از سه دوربین با سنسور‌های ۲۰ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده کند و ممکن است به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شود که به صورت همزمان به دو لنز زاویه دید گسترده( super wide angle) و super telephoto مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

علاوه بر تیزر رسمی‌ای که در فضای اینترنت منتشر شد، ما می‌دانیم که برای طراحی اجزای بیرونی این گوشی به خصوص بخش پشتی، قرار است از متریال‌های نرم پلاستیکی (soft touch materials) استفاده شود.

با این حال، چیزی که ما از آن اطلاعی نداریم مربوط به کارکرد واقعی این گوشی در بخش‌هایی همچون دوربین، چیپست، عمر باتری و دیگر قسمت‌های مهم است. جزئیاتی که تنها از طریق گرفتن گوشی  و کار کردن با آن، به دست می‌آید.

اما در رابطه با این موضوع راه حل‌هایی وجود دارد، به نظر می‌رسد گوشی LG V40 در دیتابیس بنچمارک معروف Geekbench حضور پیدا کرده و هم اکنون مشخص شده قدرت اصلی پردازنده Snapdragon 845 قرار گرفته در این گوشی تا چه حد است. گوشی LG V40 در تست چند هسته‌ای، امتیاز ۸۷۶۹ را به دست آورده و در تست تک هسته‌ای این رقم ۲۴۲۵ است که در مقایسه با نتایج دیگر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی، تطابق دارد، چرا که این پردازنده کماکان قدرتمندترین و جدیدترین تراشه شرکت کوالکام محسوب می‌شود.

۶ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده که در این رنج مناسب توصیف می‌شود، البته باید بدانید  این نسخه Verizon گوشی LG V40 با نام LM-V405 مشخص شده که بر روی آن به صورت پیشفرض اندروید ۸٫۱ اریو اجرا می‌شود.

نسخه‌های سفارشی اندروید ۹ Pie هم اکنون برای گوشی‌های قدیمی‌تر در دسترس قرار دارد اما شرکت‌های سرویس دهنده‌ی آمریکایی در زمینه انتشار بروزرسان‌های اندروید بدنام هستند زیرا زمان تست کامل آن‌ها چندین ماه به طول می‌انجامد، این مورد به ویژه در Verizon بیشتر دیده می‌شود بنابراین نمی‌توان امید چندانی به نسخه Verizon گوشی V40 داشت.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با نتایج بنچمارک گوشی LG V40 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نتایج بنچمارک نسخه Verizon گوشی LG V40 فاش شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید