ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد - تکفارس 
ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد - تکفارس 
ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد - تکفارس 

ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد

وحید درگایی
۵ مهر ۱۳۹۷ - 15:30
ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد - تکفارس 

از زمانی که مشخص شده دستگاه بعدی کمپانی پرچمدارکش، OnePlus 6T خواهد بود شایعات زیادی را پیرامون آن متوجه می شویم ولی یکی از شایعاتی که توجه بیشتری را به خود جلب کرده است، ظرفیت بالاتر باتری دستگاه نسبت به پرچمدار قبلی یعنی OnePlus 6 است. ولی در این مدت هیچگاه افراد مرتبط با کمپانی مشخص نکردند که این ظرفیت باتری قرار است تا چه میزان افزایش داشته باشد و ما باید چه انتظاری از آن داشته باشیم.

در تصویری که با تازگی به بیرون درز پیدا کرده است، می‌بینیم که ظرفیت باتری در عکس ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ذکر شده که در هر شرایطی عدد قابل احترامی به شمار می رود ولی آن قدر ها هم قاتل پرچمدار گونه نیست. Galaxy Note9 سامسونگ که به تازگی معرفی شده است، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده و بنظر می رسد که دستگاه Mate 20 Pro نیز باتری‌ای با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر را درخود جای دهد.

ظرفیت باتری OnePlus 6T مشخص شد - تکفارس 

بهرحال ، ۳۷۰۰ میلی آمپر نیز عدد خوبی به شمار می رود که پیشرفت خوب باتری OnePlus 6T نسبت به نسل قبل خود یعنی OnePlus 6 با ظرفیت ۳۳۰۰ را نشان می دهد. همچنین گفته می شود که ۶T صفحه نمایش بزرگتری را نسبت به نسل قبل خود برای کاربران درنظر گرفته است. ( در حدود ۰٫۱ اینچ بزرگتر)

البته تصویری که امروز منتشر شده از منبع چندان موثقی به دست دنیای تکنولوژی نرسیده است و همیشه، در این شرابط ممکن است که چنین اخباری کذب باشند ولی مساله دیگر این است که آیا کسی حاضر خواهد شد چنین تصویری را از برچسب باتری آماده و به منظور گمراهی دنیای تکنولوژی از آن استفاده کند؟

روی برچسب نامی از دستگاه ۶T برده نشده است و تنها اشاره به این گوشی، فقط از طریق برچسب ” باتری غیرقابل تعویض” بوده و همچنین نامی که برای این دستگاه، روی برچسب درنظر گرفته شده است یعنی، BLP685 همانند نامی است که کمپانی پیشتر برای OP 6 درنظر گرفته بود ولی در نهایت گوشه ذهنتان امکان تقلبی بودن عکس را نگاه دارید.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید