۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم)

حسین چوبین
۸ مهر ۱۳۹۷ - 16:00
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

به دنبال یک کیبورد خوب می‌گردید؟ برخی از شرکت‌هایی که کیبورد طراحی می‌کنند به سختی تلاش می‌کنند تا در مرکز توجه قرار بگیرند و این کار را با تغییر در طراحی و ایجاد طراحی‌های خاص انجام داده‌اند. اگر شما در فکر خرید یک کیبورد جدید هستید ممکن است به دلیل گستردگی و تنوع زیاد محصولات موجود در بازار سردرگم شوید که کدام کیبورد نسبت به سایرین بهتر است.

برای انتخاب یک کیبورد خوب اول باید مشخص کنید که کیبوردی گیمینگ می‌خواهید یا اینکه کیبوردی برای تایپ کردن و یا مرور کردن اینترنت لازم دارید؛ باید مشخص کنید که این کیبورد را برای دفتر کار خود می‌خواهید یا اینکه برای استفاده شخصی خود در خانه تمامی این موارد نکاتی هستند که به شما برای انتخاب یک کیبورد خوب و مناسب کار شما کمک می‌کنند. اگرچه ما اطلاعی از انتخاب شما نداریم اما ۱۰ کیبورد برتر امسال را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ که در زیر به ترتیب آورده شده‌اند.

در قسمت اول به بررسی کوتاه ۵ مدل اول پرداختیم حال قصد داریم به بررسی قسمت دوم کیبوردها بپردازیم؛ پس همراه ما باشید.

 

۱- Roccat Ryos MK Pro| هر دکمه‌ رنگ مخصوص به خود

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

شرکت سازنده قصد ساخت یک کیبورد گیمینگ را داشته اما برای راضی نگه داشتن سایر هواداران خود تصمیم گرفت تا ترکیبی از یک کیبورد گیمینگ و یک کیبورد مخصوص تایپ تولید کند. این کیبورد دارای دو پردازنده ۳۲ بیتی ARM Cortex است که وجود این پردازنده سبب شده تا قدرت پشتیبانی و عملکرد کیبورد افزایش یابد و امکانات زیادی را برای کاربران مختلف ایجاد کند. با توجه به امکانات بالا و کیفیت ساخت خوب این کیبورد باید گفت این کیبورد برای بازی کردن طولانی مدت مناسب نیست.

جهت جمع بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
داشتن دو پردازنده ۳۲ بیتیقسمتی که برای استراحت دست طراحی شده قابل جدا شدن نیست و گاهی اوقات آزار دهنده می‌شود.
۴ حالت مختلف برای استفاده

قیمت این مدل ۳۱۰ دلار است.

۲- Microsoft Modern Keyboard with Fingerprinter ID| شیک و با امنیت

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

شرکت مایکروسافت تمامی رقیبان را بوسیله تکنولوژی خود از میدان رقابت بیرون کرد. با اینکه قیمت این کیبورد نسبتا زیاد است اما کیفیت ساخت بالای این کیبورد قیمت بالای آن را توجیه می‌کند. بدنه و کلیدهای این کیبورد همگی از آلومینیوم ساخته شده‌اند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این کیبورد بسیار شبیه به کیبورد جدید اپل است که در قسمت اول آن را بررسی کردیم اما باید گفت یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این کیبورد با کیبورد جدید اپل وجود حسگر تشخیص اثر انگشت است که به طور ماهرانه‌ای در کنار کلید Alt قرار گرفته و با قرار دادن انگشت روی آن، اسکنر به سرعت شروع به اسکن اثر انگشت شما می‌کند که به مراتب سریع‌تر و ایمن‌تر از تایپ کردن رمز عبور و یا شیوه‌های دیگر دارد.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
داشتن حسگر تشخیص اثر انگشتقیمت نسبتا بالا
طراحی زیبا و کامل

قیمت این مدل ۷۴ دلار است.

۳- Microsoft Universal Foldable Bluetooth Keyboard| لوازم جانبی جمع و جور جهانی

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

اکثر مدل‌های موجود در بازار شبیه به مدل‌های قدیمی‌اند با این تفاوت که فقط المان های امروزی در آن‌ها به کار گرفته شده است. اما این سری مایکروسافت با استفاده از خلاقیت خود کیبوردی پرتابل طراحی و تولید کرده است. طراحی پوشه مانند این کیبورد به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی آن را در کیف خود گذاشته و با خود حمل کنید. در این کیبورد از بلوتوث نسخه ۴٫۰ استفاده شده که باعث افزایش کیفیت سیگنال و ارتباطات وایرلس می‌شود. باتری این کیبورد نیز بسیار قدرتمند است و می‌تواند تا یک ماه با هربار شارژ کار کند؛ البته ما عملکرد باتری این کیبورد را به طور پیوسته بررسی نکردیم اما به نظر می‌رسد که شاید عمر این باتری کمتر از میزان اعلام شده در صورت استفاده پیوسته باشد. استفاده از این کیبورد نیز بسیار آسان بوده و فقط کافی است آن را روشن کنید و زمانی که به آن نیازی ندارید، آن را خاموش کنید.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
داشتن بلوتوث نسخه ۴٫۰فقط قابل استفاده برای گوشی‌های هوشمند
قطر کم

قیمت این مدل ۹۵٫۶۰ دلار است.

۴- Razer Black WindowX Chroma| چراغ RGB، سوییچ فیزیکی

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

شرکت Rezer مدت‌هاست برروی ساخت لوازم جانبی بازی تمرکز دارد. بنابراین ما برای مشخص شدن کیفیت این محصول تصمیم گرفتیم تا آن را با استاندارد سبز آمریکا بررسی کنیم. خوشبختانه این کیبورد از این آزمایش جان سالم به در برد؛ بدنه این کیبورد از فلز ساخته شده که مقاومت زیادی به این کیبورد داده و آن را شبیه به یک ماشین زرهی نظامی کرده است. در کنار تمامی مواردی که در قسمت بالا اشاره کردیم، باید چراغ‌های RGB را نیز اضافه کنیم؛ این چراغ‌ها می‌توانند ۱۶٫۸ میلیون رنگ را به دلخواه کاربران ایجاد کنند. طول عمر این کیبورد نیز بسیار بالاست و از هر کلید این کیبورد می‌توان ۸۰ میلیون بار استفاده کرد. این کیبورد دارای یک سوییچ فیزیکی نیز هست که به وسیله‌ی آن می‌توانید ۱۰ کلید دیگر نیز در آن به کار بگیرید؛ همچنین در این کیبورد دکمه‌های مولتی مدیا نیز به صورت استاندارد وجود دارد. تمامی این موضوعات نشان دهنده این است که این کیبورد در آینده بسیار درخشان خواهد بود.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
عمر زیاد و کیفیت بالاسوییچ به کار رفته به خوبی سوییچ کیبورد مدل Cherry MX نیست
کابل رابط با کیفیت

قیمت این مدل ۱۱۱٫۹۹ دلار است.

۵- Logitech K120 Keyboard| ارزان و بسیار قدرتمند

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸(قسمت دوم) - تکفارس 

اگر به دنبال یک کیبورد با قیمت ارزان و با کیفیت می‌گردید و همچنین برای شما مهم است که استفاده از این کیبورد آسان باشد، این کیبورد همان کیبورد مدنظر شماست. این کیبورد هیچ سوییچ فیزیکی ندارد و حتی کلیدهای مدیا هم ندارد اما با همین تعداد کلید می‌توانید تا چند سال از این کیبورد استفاده کنید. از هر کلید این کیبورد می‌توان ۱۰ میلیون بار استفاده کرد. کیفیت ساخت این کیبورد متوسط است و آن‌قدر از کیفیت بالایی برخوردار نیست که بخواهیم به آن جایزه بدهیم و یا آن را جز برترین‌ها حساب کنیم اما توانایی مقاومت در برابر چند ضربه را دارد که این نکته برای کاربران خانگی و کسانی که قصد استفاده از این کیبورد را در محل کار خود دارند بسیار ایده‌آل است.

جهت جمع‌یندی و عنوان نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
مقرون به صرفهکیفیت ساخت متوسط
به نسبت قیمت ۱۰ میلیون بار استفاده از هر دکمه بسیار خوب است

قیمت این مدل ۱۰٫۹۹ دلار است.

جهت مطالعه قسمت اول روی قسمت اول کلیک کنید.

قسمت اول

نظر شما کاربران تکفارس درمورد کیبورد‌های معرفی شده چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید