۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول)

حسین چوبین
۳ مهر ۱۳۹۷ - 21:00
۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

به دنبال یک کیبورد خوب می‌گردید؟ برخی از شرکت‌هایی که کیبورد طراحی می‌کنند به سختی تلاش می‌کنند تا در مرکز توجه قرار بگیرند و این کار را با تغییر در طراحی و ایجاد طراحی‌های خاص انجام داده‌اند. اگر شما در فکر خرید یک کیبورد جدید هستید ممکن است به دلیل گستردگی و تنوع زیاد محصولات موجود در بازار سردرگم شوید که کدام کیبورد نسبت به سایرین بهتر است.

برای انتخاب یک کیبورد خوب اول باید مشخص کنید که کیبوردی گیمینگ می‌خواهید یا اینکه کیبوردی برای تایپ کردن و یا مرور کردن اینترنت لازم دارید؛ باید مشخص کنید که این کیبورد را برای دفتر کار خود می‌خواهید یا اینکه برای استفاده شخصی خود در خانه تمامی این موارد نکاتی هستند که به شما برای انتخاب یک کیبورد خوب و مناسب کار شما کمک می‌کنند. اگرچه ما اطلاعی از انتخاب شما نداریم اما ۱۰ کیبورد برتر امسال را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ که در زیر به ترتیب آورده شده‌اند.

[highlight] توجه: به دلیل طولانی بودن مقاله، مقاله را در دو بخش قرار می‌دهیم و شما می‌توانید هفته آینده بخش بعدی را مطالعه کنید. [/highlight]

۱- Razor Huntsman Elite |کیبوردی به سرعت نور

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

به گفته شرکت سازنده و منتقدان نمی‌توان کیبوردی سریع‌تر از این کیبورد را یافت. شرکت سازنده این محصول را پس از چندین سال تحقیق تولید کرده است. این کیبورد دارای دقت بالا و سرعت عمل زیادی است و ما باید از شرکت Razor بابت ابداع تکنولوژی جدید Opto Mechanical تشکر کنیم. این سوییچ دارای یک سنسور نور درونی است، بنابراین زمانی که کلیدی را فشار می‌دهید دریافت کننده فعال شده و شروع به تحلیل سیگنال‌های دریافت شده از سنسور می‌کند و به همین روش دستورات مختلف را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. این کیبورد در درجه‌ی اول رای بازی کردن یا همان حالت گیمینگ طراحی شده اما طراحی آن به گونه‌ای است که از آن می‌توانید برای تایپ کردن نیز  استفاده کنید. استفاده از این کیبورد به شما حسی معادل حس بی‌نهایت می‌دهد. به دلیل استفاده از مقاومت ویژه هانتسمن مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های رقیب خود دارد در واقع شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ میلیون بار از هر کلید استفاده کنید که معادل ۲ برابر مدل‌های مشابه است.

جهت جمع بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
داشتن سوییچ Opto Mechanicalقیمت نسبتا بالا
عمر زیاد

قیمت این مدل ۱۴۹٫۹۹ دلار است.

۲- Apple Magic Keyboard| انتخابی درست برای طرفداران اپل

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

اگر از سیستم عامل مک (Mac) استفاده می‌کنید، حس کنترل و تسلط را کاملا متوجه خواهید شد. این کیبورد برای کسانی که از اپل استفاده می‌کنند بهترین انتخاب است. در هنگام شروع استفاده از این کیبورد برای اولین بار هیچ مشکلی نخواهید داشت. طراحی کیبورد به این صورت است که در زمان روشن کردن کیبورد برای اولین بار خود کیبورد به اولین دستگاه که دارای سیستم عامل مک است به صورت اتوماتیک متصل می‌شود. این کیبورد به صورت بی‌سیم طراحی شده است، با باتری کار می‌کند و با هربار شارژ باتری می‌توانید تا یک ماه از آن استفاده کنید. برای استفاده از این دستگاه فقط کافی است دستگاه مک یا iOS شما بلوتوث داشته باشد. در پایان باید گفت زمانی که از این کیبورد استفاده کنید متوجه خواهید شد که این مدل یکی از بهترین کیبورد‌هایی است که تا به حال طراحی شده است. در حال حاضر این کیبورد فقط در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای تولید شده که رنگ نقره‌ای آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
ایده‌آل برای mac و iosاندازه بسیار کوچک کیبورد
باتری قوی و بازدهی بالا (با هربار شارژ تا یک ماه)

قیمت این مدل ۹۹ دلار است.

۳- CorsAir Strafe| کیبوردی گیمینگ با قابلیت سوییچ کردن

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

این کیبورد با سطح قهوه‌ای و قرمز معرفی شد که از سوییچ محبوب Cherry Mx هم در آن استفاده شده است. این مدل دست شما را برای انتخاب حالت‌های مختلف استفاده از کیبورد باز می‌گذارد. اما قیمت این کیبورد هم به نسبت خیلی زیاد است اما اگر قصد خرید این کیبورد و پرداخت قیمت بالای آن را دارید می‌توانید آن را ۸۰ پوند ارزان‌تر نسبت به بازار نیز پیدا کنید. در این کیبورد از صفحه‌ای فولادی که تقریبا مثل یک هسته در مرکز کیبورد عمل می‌کند و وظیفه آن افزایش وزن کیبورد و مانع جابه‌جا شدن کیبورد است و همین موضوع سبب افزایش حس راحتی در هنگام تایپ کردن می‌شود. این مدل به اندازه‌ی سری K، برادر بزرگ‌تر خود، امکانات ندارد اما اگر به دنبال یک کیبورد خوب با رابط USB می‌گردید و با قیمت آن مشکلی ندارید بهترین انتخاب برای خرید این مدل است.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
قابلیت تایپ با حالت Cherry Mxنداشتن دکمه مدیا و یا ماکرو ها
داشتن رابط USB

قیمت این مدل ۱۶۵ دلار است که در برخی از فروشگاه ها با قیمت ۱۲۲ دلار هم موجود می‌باشد.

۴- Logietech K480 Multi Bluetooth Keyboard| یک کیبورد کوچک چند کاره با پتانسیل عمل بالا

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

این کیبورد می‌تواند به خوبی با هر دستگاهی به جز ویندوز فون کار کند. شما می‌توانید این کیبورد را برای دستگاه‌های شخصی خود که دارای سیستم عامل‌های اندروید، مک، ios و غیره هستند استفاده کرده و بدون هیچ مشکلی می‌توانید بین دستگاه‌های مختلف خود سوییچ کنید. استفاده از این کیبورد بسیار راحت است اما اندازه‌ی آن برای دستگاه‌های پرتابل مناسب نیست. نکته مثبتی که شاید بتوان گفت بسیاری از رقیبان از این قابلیت محرومند این است که بلوتوث این دستگاه بسیار قدرتمند می‌باشد و شما می‌توانید از فاصله‌ی بسیار زیاد هم از این کیبورد استفاده کنید. تعداد کلیدها نیز مناسب است و به راحتی می‌توانید کلید موردنظر خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم:

مثبتمنفی
قابلیت استفاده در بیشتر دستگاه هابا دستگاه های ویندوز فون کار نمی‌کند
استفاده آسان

قیمت این مدل ۲۷ دلار و در برخی فروشگاه ها با تخفیف ویژه ۶ دلار است.

۵- Cherry MX Board6.0| کیبوردی با وضوح بالا

۱۰ کیبورد گیمینگ برتر ۲۰۱۸ (قسمت اول) - تکفارس 

این کیبورد ترکیبی از یک کیبورد معمولی با یک کیبورد گیمینگ کم امکانات و نتیجه این ترکیب یک ابر کیبورد هیبریدی است که بدون مشکل می‌تواند در هر دو زمینه کار کند. کلید‌های کیبورد بسیار شبیه به مدل های مشابه است و برای تایپ کردن بسیار مناسب و ایده‌آل است. از نکات دیگر این کیبورد می‌توان عمر زیاد این کیبورد اشاره کرد. برای افزایش مقاومت و کارایی این کیبورد از آلومینیوم در برخی بخش‌ها استفاده شده است. در این کیبورد شما می‌توانید به طور هم‌زمان حس لذت بخش بودن و مدرن بودن را تجربه کنید.

جهت جمع‌بندی و عنوان کردن نکات مثبت و منفی شما را به مطالعه جدول زیر دعوت می‌کنیم.

مثبتمنفی
مناسب برای هر دو کار تایپ و بازینزدیک بودن دکمه‌های کیبورد که خیلی برای همه‌ی کاربران خوشایند نیست
طراحی بسیار مقاوم

قیمت این مدل ۲۶۴ دلار است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با کیبورد های معرفی شده در بالا چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید