مشخصات گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 فاش شد

علیرضا هاشمی
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - 22:30
مشخصات گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 فاش شد - تکفارس 

در اوایل همین هفته، سامسونگ از اولین گوشی خود با دوربین سه گانه رونمایی کرد. اما انتظار می‌رود در تاریخ ۱۱ اکتبر، غول کره‌ای پاها را فراتر گذاشته و گوشی (Galaxy A9 Pro (2018 معرفی کند، طبق شایعات این دیوایس قرار است تبدیل به اولین گوشی هوشمندی شود که از چهار دوربین در پشت خود بهره می‌برد و سامسونگ قصد دارد این نوآوری را به نام خود ثبت کند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بحث زیادی درباره‌ی دوربین‌های این گوشی وجود دارد، سامسونگ به راحتی می‌تواند از چهار دوربین کم کیفیت در پشت این گوشی استفاده کند و با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغات، فروش آن را افزایش دهد. اما امروز بالاخره برخی از جزئیات دوربین آن فاش شد، طبق اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است از یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی استفاده کند که وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد. سپس در کنار آن یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای ارائه می‌دهد. علاوه بر این دو، سامسونگ در حرکتی جالب، دو دوربین ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی برای بهبود فرایند زوم کردن، در کنار دو دوربین دیگر قرار خواهد داد. در سوی دیگر، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در جلو گوشی برای ثبت تصاویر سلفی حاضر خواهد بود.

در رابطه با دیگر مشخصات این دیوایس می‌توان به صفحه نمایش آن اشاره کرد که قرار است سایزی معادل ۶٫۲ اینچ داشته باشد. نمایشگر این گوشی از پنل AMOLED استفاده می‌کند و وضوح آن +Full HD خواهد بود. شایعات قبلی از پردازنده Snapdragon 710 برای این گوشی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد سامسونگ گوشی Galaxy A9 Pro را به پردازنده Snapdragon 660 مجهز خواهد کرد. احتمالا این گوشی از ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه رم  برای اجرا نرم افزار‌ها بهره می‌برد و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای ذخیره سازی فایل‌ها، عرضه خواهد شد. در کنار این سخت افزار، باتری‌ای با ظرفیت ۳۷۲۰ میلی آمپر وظیفه تامین نیروی آن را بر عهده خواهد داشت. نسخه ۸٫۱ اندروید ارویو به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود.

همانطور که در تصویر مفهومی فوق مشاهده می‌کنید، گوشی Galaxy A9 Pro قرار است همانند گوشی Galaxy A7 طراحی شود و ظاهری شبیه به آن را خواهد داشت، البته اسکنر اثر انگشت آن در قاب پشتی قرار خواهد گرفت. با این حال، دیزاینی که در تصویر برای این گوشی استفاده شده  تنها بر اساس شایعات است بنابراین باید تا زمان معرفی رسمی گوشی Galaxy A9 Pro توسط سامسونگ صبر کنیم.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Galaxy A9 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید